  • 41. Data: 2016-03-25 17:03:19
    Temat: Re: 2 litrowa Astra 160 KM kupić/ nie kupić?
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-03-25 05:15, Iguan_007 <i...@g...com> wrote:

    > Wybacz, nie przekonasz mnie. Taksowki nie jezdza tylko po obwodnicach (na ktorych
    zreszta tez zdarzaja sie korki) i nie jezdza rok bez przestojow.

    No to przecież nie wyszła średnia 130, tylko 30.

    > Uwazasz, ze tam nigdy nie trzeba czekac na klienta, przejechac przez miasto czy
    wymienic oleju w samochodzie?

    Czasem trzeba. Są takie godziny w środku dnia, że czeka się i godzinę.
    Przegląd w godzinę to ASO robią w PL bez walki.

    > Czy kazda taksowka ma zmiennikow 24 dodziny na dobe?

    Nie, nie każda. Pisałem to!

    > 300tys przez 8760 godzin w roku daje srednia ponad 34km/h non-stop przez rok. Moze
    komus taki cud sie udal, ale jako _typowy_ przebieg taksowki jest nierealne.

    Pisałem od początku tak:

    "No dobra, tylko niektórzy i nie wszędzie, ale to nie jest wyjątek."

    Może korepetycje z czytania?

  • 42. Data: 2016-03-25 19:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przyjazny p...@n...tld.invalid ...

    > Pisałem od początku tak:
    >
    > "No dobra, tylko niektórzy i nie wszędzie, ale to nie jest wyjątek."
    >
    > Może korepetycje z czytania?

    Powiem tak - puknij sie w czoło :)

  • 43. Data: 2016-03-26 09:39:54
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, March 26, 2016 at 2:03:21 AM UTC+10, Przyjazny wrote:
> [...]
    >
    > Pisałem od początku tak:
    >
    > "No dobra, tylko niektórzy i nie wszędzie, ale to nie jest wyjątek."

    Opusciles kawalek, pozwol ze Ci przypomne:
    "Przypominam, że normalny przebieg roczyny w niemieckiej taksówce to
    250-300 rocznie"

    Po 10 minutach szukania samochodow z wyzszym przebiegiem widze,ze taksowkek z
    przebiegiem 300tys/rok zwyczajnie nie ma (liczac ile musialyby dziennie przejechac -
    mnie to nie dziwi). Gdyby to byl "normalny" przebieg to chyba byloby tego sporo,
    prawda?

    rynek niemiecki (glownie Mercedesy):http://tinyurl.com/zrtfy2h
    rynek australijski (zolte Fordy Falcon): http://tinyurl.com/z4bnx8d

    A wlasciwie na jakiej podstawie wymysliles, ze te 300tys/rok to "normalny przebieg"?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam: