    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 2 dyski i RAID - robić czy nie robić
    Date: Fri, 04 Mar 2011 14:06:28 +0100

    > Bosz, misiek, czytaj może na jaki temat się wypowiadasz. Mówimy tu
    > o strippingu w domowym komputerze. Ja doskonale wiem, że różne RAID-y
    > się stosuje w wielu różnych zastosowaniach. Ale to nie jest tematem
    > dyskusji.

    no comment, proszę o zachowanie poziomu.

    ally-Increase-Disk-Performance/394/1

    > Oczywiście. A powszechność homeopatii potwierdza jej skuteczność.

    Nie ma związku z grupą

    > I uwarunkowań w jakich działa.

    To fakt.

    > O ile jest poprawnie zrobiony ;-)
    > Oraz o ile to dysk jest wąskim gardłem.

    Przecież mowa o dysku, Zawsze można szukać dziury w całym i odwoływać
    się do homeopatii, ale nie o to chodzi w dyskusji.

    > Przy czym oczywiście radośnie nie uwzględniasz "przeplatania"
    > konkurencyjnych odczytów.

    Nie wiem co to jest "radosne nieuwzględnianie" - może jakiś kolokwializm
    szkolny. Zaznaczyłem wyraźnie iż nie ma redundancji danych, co dla
    każdej osoby, która wie jak działa raid, oznaczać będzie jedno - w
    szczególnym przypadku tylko jeden dysk moze byc obciazony, co oczywiscie
    jest skrajnoscia.

    > Do tego dochodzi jeszcze cache i sensowne kolejkowanie, które może
    > poprawić osiągi w obu przypadkach.

    Co to jest "sensowne kolejkowanie", proszę o odpowiedź na poziomie,
    który pomoże osobie, która rozpoczęła ten wątek ;)

    PS. Odwoływanie się do homeopatii, noży, rączek od noży, miśków i innych
    znajomych z podwórka jest niepotrzebne. Byłbym wdzięczny za trzymanie
    się tematu bez fantazji.