  • 11. Data: 2017-02-01 14:27:40
    Temat: Re: 2.02.2017
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-01 o 14:21, J.F. pisze:

    > A, w takim sensie.
    >
    > Ale mam watpliwosci co do tych przewidywan.

    No cóż, pożyjemy, zobaczymy.

    > Nie po to Orange sie reklamuje "siec nr 1" zeby teraz zmieniac na "nr
    > 2", wiec nadal sie bedzie uwazal za lidera :-)

    Ja to odbieram właśnie odwrotnie - po to się tak reklamuje, aby nawet po
    stracie palmy pierwszeństwa, pozostać liderem w świadomości konsumentów.

    ?

    > To Playowi nr przybedzie, i nie ubedzie, bo zarejestrowane ... ale
    > placic na te numery juz chyba nie placisz ? Ciekawe kiedy zacznie zamykac.

    Rok ważności konta. Ale do raportowania liczby simek bierze się chyba
    aktywność w ostatnich 3 miesiącach.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-02-01 14:28:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 13:50:25 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Skoro jesteś, na tej grupie, to powinieneś łapać takie oczywistości ;)
    > Play będzie największy, T-Mobile najmniejszy.

    Tak na czuja Twojego czy jakies dane masz?

    > Niewiadomą jest tylko to, czy Orange straci pozycję lidera, bo to, że
    > T-M dostanie po dupie jest praktycznie oczywiste :)

    Przejrzałem w ostatnich dniach oferty abonamentowe
    Jeśli chodzi o ofertę z telefonem to wg mnie w T-Mobile najkorzystniej to wychodzi
    prawie zawsze
    Co do prepaid to nie mam zdania, nie zgłębiałem tematu.
    Więc moze i T-Mobile tak dużo klientów nie starci
    Ogólnie podobno jutro przestać działać nawet 10mln kart
    Jakiś procent z tego karte zarejestruje po terminie reszta wypadnie ze statystyk.
    Do tej pory ludziska mieli po kilka kart nawet teraz jak trzeba rejestrować to pewnie
    pozostawią sobie jedną dwie te z których korzystają. Statystyki będą bardziej
    wiarygodne

  • 13. Data: 2017-02-01 14:29:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 14:15:00 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ale to za mało. Trzeba jeszcze pilnować aktualności taryf/promocji.
    > Ponadto nie twierdzę, że tak się nie da, tylko twierdzę, że partactwem
    > jest zrobienie tego "dajmy niezarejestrowanego prepaida, doładujmy go od
    > czasu za 5zł i olejmy, czy faktycznie działa".

    Przestanie działać to centrala alarmowa morde wydrze;)

  • 14. Data: 2017-02-01 14:34:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-01 o 14:28, Kris pisze:

    > Tak na czuja Twojego czy jakies dane masz?

    Oczywiście, że na czuja.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-02-01 14:35:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 10:55:10 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > A nie możesz wyjąć i sprawdzić?

    Ciekawi mnie tez karta mojej mamy. Lata temu przez rok był to mix w Plusie- wiec dane
    użytkownika mają.
    Od ładnych kilku lat(jak nie kilkunastu) zmienione na prepaid
    Ciekawi mnie czy tą kartę potraktują jako zarejestrowaną czy nie. Mama z niej prawie
    nie korzysta bo ma NJU. W sumie wg mnie dla niej zbyteczna ale nie chciała wyrzucić
    raz na jakiś czas doładowuje żeby nr nie stracić
    Jutro się okaże czy podpisana lata temu umowa na mix jest równoznaczna z dzisiejszą
    rejestracją

  • 16. Data: 2017-02-01 14:35:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-01 o 14:29, Kris pisze:

    > Przestanie działać to centrala alarmowa morde wydrze;)

    Poważne firmy instalacyjne tak nie działają, pewne mają specjalne taryfy
    do telemetrii. Pozostaje pytanie, ile takich urządzeń jest instalowanych
    profesjonalnie, ile przez "Ziutków", a ile prywatnie przez
    zainteresowane osoby.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-02-01 16:21:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości

    >Ja to odbieram właśnie odwrotnie - po to się tak reklamuje, aby nawet
    >po stracie palmy pierwszeństwa, pozostać liderem w świadomości
    >konsumentów.

    Nie bardzo wiem na jakiej podstawie on sie tak reklamuje ... moze nie
    musi miec podstawy ? :-)
    Albo po doliczeniu stacjonarnych jeszcze pare lat im nic nie zagrozi
    :-)

    >?

    Ten internet przez bonus za rejestracje karty ... to w jakiej sieci ?

    >Rok ważności konta. Ale do raportowania liczby simek bierze się chyba
    >aktywność w ostatnich 3 miesiącach.

    Na pieniadze sie jednak nie przelicza, wiec "najwieksza siec" bedzie
    glownie z nazwy :-)

    Obstawiam, ze T-mobile i Plus straca jutro stosunkowo malo klientow.

    J.

  • 18. Data: 2017-02-01 21:06:16
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Liwiusz napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >do telemetrii. Pozostaje pytanie, ile takich urządzeń jest instalowanych
    >profesjonalnie, ile przez "Ziutków", a ile prywatnie przez

    O ile pamiętam w regulaminach prepaidów bywały jakieś zakazy, że nie
    wolno do "urządzeń coś tam..." (nie pamietam określeń ale centralki
    chyba pod to podpadały). Grozili jakimiś nawet karami! Nie wiadomo
    dalczego - pieniądze brali? Czym się to różni od prepaida "ludzkiego"
    mało dzwoniącego? Nawet nie musi się przełączać między BTS-ami to
    chyab sieci lżej? :)

    Arek

  • 19. Data: 2017-02-02 19:04:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-01 o 14:35, Kris pisze:

> [...]
    > Od ładnych kilku lat(jak nie kilkunastu) zmienione na prepaid
    > Ciekawi mnie czy tą kartę potraktują jako zarejestrowaną czy nie.

    Nie.

  • 20. Data: 2017-02-02 19:59:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Nie.

    To teoria, czy praktyka ?
    Bo dzis juz chyba znamy odpowiedz :-)

    Na gubienie danych przez Orange bylo tu narzekanie, no ale powyzej
    pytano o Plusa.

    Virgin na przeniesiony numer, czyli dowod widzial w gdzies w system
    wpisal, najpierw slal sms przypominajace o przeniesieniu, a potem
    "wyslij sms na nr ... aby potwierdzic dane do rejestracji".

    J.