eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów › Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 2.0 HDI szarpie w zakresie 1500-1800 obrotów
    Date: Fri, 19 Oct 2012 07:18:34 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <k5qo52$tvq$1@mx1.internetia.pl>
    References: <507f2b14$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5oi7j$lbo$1@mx1.internetia.pl>
    <507fd786$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: 83-238-164-176.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1350624226 30714 83.238.164.176 (19 Oct 2012 05:23:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Oct 2012 05:23:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <507fd786$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121010
    Thunderbird/16.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469117
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-10-18 12:18, Marek pisze:
    >
    > Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał
    >
    >> Do wyczyszczenia bądź zaślepienia EGR. Na pewno jest nieźle zasyfiony.
    >> Miałem to samo. Wyczyściłem EGR, zrobiłem od nowa adaptację pod PP i
    >> jest OK...
    >
    > Mechanik jeździł z odłączonym czy zaślepionym EGR i nie pomogło niestety.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marek

    No to czy z odpiętym czy zaślepionym, bo to będzie istotna różnica. Bo
    jeżeli EGR się zasyfił to pewnie jest przyblokowany w jednej pozycji i
    jazda z odpiętym nic nie da.

    Ale jeżeli EGR teoretycznie jest OK, to pozostaje kwestia wtrysku.
    Któryś ma pewnie spora korekcję. Ciekawe jak to wygląda pod PP. Zrób
    próbę przelewową wtryskiwaczy i będzie dużo wiadomo...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: