  • Data: 2009-07-31 20:09:34
    Temat: Re: 19LED czy 3W LUXEON
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Frank Malina pisze:
    > Cel: Jasniejsze(widocznosc) swiatlo na przedniej ramie roweru.
    > http://allegro.pl/item692378861_najmocniejszy_zestaw
    _19_luxled_5led_tyl_okazja.html

    > Czy takie cacko jest porownywalne z
    > http://allegro.pl/item692392174_mega_latarka_rowerow
    a_tiger_3_watt_1_dioda_luxeon.html

    > Na co zwracac uwage przy zakupie?

    ta jednowatowa dioda, wyglada jak ta którą sprawdzałem w podobnej
    rowerowej lampce. pobiera 0.3 Wata. taka chińska oszczędność.
    jak chcesz tanią dobrą latarkę do roweru to poszukaj sklepu który ma
    umowe shimano (polska) i pooglądaj latarki firmy Aim. za 60zł dostaneisz
    porządną jednowatowa latarkę. Najprostrzy Aim za 40zł bije na głowę
    zestaw 5 chińskich lampek z targu.
    nieprofesjonalnie, ale prosze:

    http://zpamietnikamechanika.cba.pl/testlamp.html

    ToMasz