  • 11. Data: 2014-03-13 22:12:14
    Temat: Re: 195/65 R15
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2014-03-13 12:17, Maciek pisze:
    > Dnia Thu, 13 Mar 2014 11:50:36 +0100, PepedB napisał(a):
    >
    > Nawet duze "amerykany" maja wiecej przy 100 km/h. U mnie automat jest tak
    > zestopniowany, ze da sie jechac z 1500 obr./min, ale kazde musniecie gazu
    > powoduje redukcje, bo przy tych obrotach silnik ma bardzo niewiele mocy.
    > Przypuszczam, ze w jakichs 5-6 litrowkach moze byc troche mniej niz 1500,
    > ale niewiele.

    Kiedyś regularnie czytałem amerykański Motor Trend- tam publikowali
    zestawienia przetestowanych przez nich aut, a w tych zestawieniach
    parametr rpm at 60mph, czyli dla precyzji- przy 96,6km/h. Któreś z aut
    typu Mustang miało 1250 obr./min. przy 60mph, a sporo innych miało
    naprawdę niewiele większe. Może więc z 1200 przesadziłem, ale 1300 jest
    już realne.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 12. Data: 2014-03-13 22:27:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PepedB pisze tak:

    > Date: Sun, 07 Apr 2013 14:10:42 +0200

    archeolog? :)

    > W sumie wolałbym, żeby moje auto przy 100km/h bulgotało spod maski
    > spokojnym 1200rpm. Ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co
    > się ma.

    To się kupuje co się lubi ;) W weekend przejechałem 640km i pozbywam
    się tego gówna (B5) przy najbliższej okazji.

    Wielowahaczowe zawieszenie, brak dostępu do nakrętek amorków, sprzegło
    wiskotyczne wiatraka, na lampach 13v, lampy patrzą w ziemię, matowieją,
    poyebane zamki z czujnikami owarcia na mikro switchach, krótka
    skrzynia, silnik wzdłużny.

    mieli gorszy dzień

    --
    Piter

  • 13. Data: 2014-03-13 22:39:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Mar 2014 22:27:36 +0100, PiteR napisał(a):

    > silnik wzdłużny

    To jakas szczegolna wada?

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 14. Data: 2014-03-13 23:17:05
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2014-03-13 22:27, PiteR pisze:

    > archeolog? :)

    Właśnie wieczorem zauważyłem, że czytnik wyrzucił jakiś wątek z
    wykopalisk ;)

  • 15. Data: 2014-03-14 16:11:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > To jakas szczegolna wada?

    Ogromna. Przy wymianie paska nierządu trzeba odkręcać przód, spuszczać
    płyn. Walniesz lekko w coś i kołko wałka rozrządu wbija się w
    chłodnicę.

    --
    Piter

  • 16. Data: 2014-03-27 12:17:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-13 11:50, PepedB pisze:

> [...]
    poszukiwaniu kompromisu ekonomii, przyjemnej jazdy, dobrych osiągów i dobrej trakcji.
    Bardziej zastanawiające jest domorosłe ich poprawianie

    Tylko że ten "sztab ludzi" mógł do różnych kryteriów przykładać inną wagę, niż ty.
    Niektóre z kryteriów mogły być wręcz sprzeczne z potrzebami użytkownika.
    Na przykład "bo to mamy z półki", "bo tak będzie taniej", "bo to zrobi lepsze
    wrażenie podczas typowej, niezbyt szybkiej, miejskiej jazdy testowej".

  • 17. Data: 2014-03-27 12:25:58
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 27 marca 2014 12:17:59 UTC+1 użytkownik Jakub Witkowski napisał:

> [...]
    > wrażenie podczas typowej, niezbyt szybkiej, miejskiej jazdy testowej".

    lub jak np. we Francji dobieraja(dobierali?) pod katem zmniejszenia ilosci "koni
    fiskalnych" ;)

    WS

  • 18. Data: 2014-03-27 12:29:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-27 12:25, WS pisze:

    > lub jak np. we Francji dobieraja(dobierali?) pod katem zmniejszenia ilosci "koni
    fiskalnych" ;)

    "bo tak spełnimy na styk normę euro ileśtam"... :/