    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: 191cm i pierwszy jednoślad.
    Date: Tue, 24 Feb 2009 01:41:54 +0100

    On Tue, 24 Feb 2009 01:37:21 +0100, kejdżej <l...@g...com> wrote:

    [...]

    > Zdaję sobie sprawę z tego,że budżet skromny :|.
    > kask~500pln,kurtka~400(polo czy coś takiego), rękawice~100. Może na
    > jakieś spodnie zostanie, bo w bojówkach z asfaltem na winklu ze
    > żwirkiem bym się nie chciał spotkać.

    Ja po wyjebaniu się przy ~100 kmh byłem bardzo wdzięczny sobie za to, że
    zdecydowałem się na komplet ciuchów tekstylnych, bo o ile kurtka przeszła
    w zasadzie nienaruszona i dalej jej używam, o tyle spodnie nadawały się
    po tym na śmietnik, jakbym miał dżinsy to by mnie bardzo bolało i
    zostałyby
    niedładne blizny. :-)

    > Moto z założenia ma być na 1 sezon (dlatego nad chińszczyzną się
    > zastanawiałem).

    Jak chcesz kupić motocykl na 1 sezon a potem wyjechać za granicę, to
    się zastanów czy nie warto wrzucić więcej kasy w porządne ciuchy, a
    motocykl kupić jakiś lżejszy - 250tkę jakąś, jak jesteś wysoki to
    enduraka. Do jazdy w mieście i nauki wygodniejsza, w eksploatacji
    tańsza.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik