  • 11. Data: 2009-10-17 14:52:04
    Temat: Re: 17" LG monitor CRT kaputt
    Od: "Badaboom" <b...@b...pl>

    > Sprawdzales glowna przetwornice?
    > Masz dostep do oscyloskopu?
    > Na schemacie ktory podrzucilem sa podane wartosci napiec i oscylogramy
    > do sprawdzenia.
    > Osobiscie nigdy nie naprawialem tego modelu inaczej niz przez
    > przelutowanie zimnych lutow i wymiane kondka na wejsciu.
    > Na naprawianych 7 czy 8 egzeplarzy skutecznosc byla 100%.

    ech ... nie mam sprzętu żeby tym się bawić, to co zrobiłem nie pomogło ,
    musiało coś paść a że na allego te monitory widze nawet po 30zł więc RIP -
    niech spoczywa w pokoju

    dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-10-17 16:51:20
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Badaboom" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > http://i38.tinypic.com/mj8xp5.jpg

    Czy ja dobrze widzę, że kondzior ten 180uF, 400V w zasilaczu jest
    napuchnięty czy tylko to takie wrażenie?
    Ja bym od niego zaczął.
    Przem

  • 13. Data: 2009-10-20 07:19:35
    Temat: Re: 17" LG monitor CRT kaputt [market]
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Mam niesprawny monitor 17" LG700B, objaw nagle zgasł i koniec.

    jakbyś zrezygnował z naprawy,
    to za niewielkie pieniądze oddam Flatrona 19" w stanie niemal idealnym