  • Data: 2012-03-30 09:25:57
    Temat: Re: 166cm wzrosty a Honda Varadero 125
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie odnośnie Hondy Varadero 125. Mianowicie chodzi mi o to czy
    > mając 166cm wzrostu dam rade jeździć tym motorem, jeździć jak jeździć
    > ogólnie użytkować Smile
    Będąc na kursie, właśnie takimi się uczyliśmy i było tam 18 letnie dziewczę
    (~160 cm wzrostu). Dopóki się nie przewracała, to dawała radę...
    Jak się przewróciła, to zaczynały się nerwy, płacz itp.
    Instruktor w rozmowie stwierdził, że nie wypuści jej na miasto i musi
    pogadać z jej matką, że do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć...
    Mam osobiście 180 cm i kiedy miałem glebę na piasku to w stresie dałem radę
    sam podnieść "przodem"
    Sądzę, że Ty mając 166 też powinieneś dać radę.
    Sam się zastanawiam, czy na dojazdy do pracy nie sprawić sobie właśnie 125.
    Jakoś skutery mnie nie pociągają...
    Pozdrawiam !
    WOJO