-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 126p, problem z hamulcem
Date: Wed, 14 Jul 2010 08:18:10 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 19
Message-ID: <i1jkqn$8qd$1@inews.gazeta.pl>
References: <i09c1rs4setm$.t6eg780r11te$.dlg@40tude.net> <i1i2jt$teu$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: zdw.vlan412.corcoran.lubman.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1279088279 9037 212.182.119.4 (14 Jul 2010 06:17:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jul 2010 06:17:59 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: einstein09
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297024
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i1i2jt$teu$1@news.onet.pl...
>> Fiat 126p, tylne prawe hamuje na 1,4 (czegoś) a lewe na 0,6, zarówno
>> hamowane hydraulicznie jak i ręcznym. Dane z hamowni. Zdjąłem bęben i
>> okładziny są OK, no może w 10% zużyte. Żadnych wycieków. No i czemu taka
>> różnica? Ma ktoś jakiś pomysł?
>
> Paszczur rzadko kiedy w ogóle rozsądnie hamował na tylne koła :-). A tak
> poważnie to sprawdź bębny, możliwe że któryś jest bardziej wyrobiony w
> środku (np. na skutek przycięcia się poprzednich okładzin i wytarcia) i
> mają inny promień wewnątrz... Bo zakładam że po obu stronach są tego
> samego typu szczęki i cały pozostały bałagan? Ja kiedyś jak jeździłem
> jeszcze paszczurem to pamiętam, że naprawa tylnych hamulców (zwłaszcza
> ręcznego) dawała efekt mocno krótkotrwały ;-)). Może w ostatnich wypustach
> coś polepszyli...
Oj chyba nie za bardzo. Ale to były czasy......
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.10 10:17 LEPEK
- 14.07.10 11:01 Robert_J
- 14.07.10 12:07 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=