-
Data: 2010-07-13 18:00:44
Temat: Re: 126p, problem z hamulcem
Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> Fiat 126p, tylne prawe hamuje na 1,4 (czegoś) a lewe na
> 0,6, zarówno
> hamowane hydraulicznie jak i ręcznym. Dane z hamowni.
> Zdjąłem bęben i
> okładziny są OK, no może w 10% zużyte. Żadnych wycieków.
> No i czemu taka
> różnica? Ma ktoś jakiś pomysł?
Paszczur rzadko kiedy w ogóle rozsądnie hamował na tylne
koła :-). A tak poważnie to sprawdź bębny, możliwe że któryś
jest bardziej wyrobiony w środku (np. na skutek przycięcia
się poprzednich okładzin i wytarcia) i mają inny promień
wewnątrz... Bo zakładam że po obu stronach są tego samego
typu szczęki i cały pozostały bałagan? Ja kiedyś jak
jeździłem jeszcze paszczurem to pamiętam, że naprawa tylnych
hamulców (zwłaszcza ręcznego) dawała efekt mocno
krótkotrwały ;-)). Może w ostatnich wypustach coś
polepszyli...
Następne wpisy z tego wątku
- 13.07.10 21:27 J.F.
- 14.07.10 08:18 ***Einstein***
- 14.07.10 10:17 LEPEK
- 14.07.10 11:01 Robert_J
- 14.07.10 12:07 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i