  • 61. Data: 2010-04-16 08:39:00
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał Grzelak n...@d...com ...

    > To jak te auta maja na siebie zarobic?

    zajrzyj do ustawy.
    Tam nie ma nic w celach o zarabianiu...

  • 62. Data: 2010-04-16 08:39:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nawet jako ironia nie było w tym prawdy.

    Doszukiwanie sie prawdy i faktów w ironi moznaby nazwac cavallinowaniem...
    ;-P

  • 63. Data: 2010-04-16 10:01:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysiek Kielczewski k...@g...com ...

    > Nowo przyjęty do służby policjant przez pomyłkę w księgowości nie
    > dostawał pensji przez 4 miesiące. Po odkryciu pomyłki przełożony wzywa
    > policjanta na rozmowę.
    > - Heniu od 4 miesięcy nie dostajesz pensji. Czemu nic nie mówiłeś?
    > - Myślałem, że jak dostałem broń służbową to mam sobie już jakoś
    > radzić...

    Kiedys było inaczej:

  • 64. Data: 2010-04-16 10:49:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > I ile by wtedy musieli wydać? To by się dopiero krzyk podniósł...

    Przejrzyj sobie na Samar.pl listę kompaktów mocniejszych niż 200 KM.
    Większość jest tańsza od Alfy 159 o tej mocy.

    > W przetargu pewnie brała udział Octavia (nie sądzę, by Superba wystawili),

    Nie sądzę, Octavia ma rozstaw osi za mały.

    > Nie licz na to, że oni by na tym skorzystali...

    Ich to ja mam dokładnie gdzieś.
    Budżet miał skorzystać, a nie psy.

    > A Ty mógłbyś już dać sobie spokój z atakowaniem Policji przy byle okazji.

    Nie ma mowy.
    Psy do budy, a nie na drogi i na grupę.

  • 65. Data: 2010-04-16 10:50:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Doszukiwanie sie prawdy i faktów

    Tak, przyzwyczaiłem się że to ostatnie czego można doszukiwać się na grupie.
    Lepiej sobie pobełkotać bez ładu i składu.

  • 66. Data: 2010-04-16 11:02:41
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik Rafał Grzelak n...@d...com ...

    > zajrzyj do ustawy.
    > Tam nie ma nic w celach o zarabianiu...

    Co z tego, ze na papierze nie ma?
    Kiedys sam policjant przyznal mi sie ile mniej wiecej dziennie
    'zarabia' Octavia, ktora jezdzi.

    Gdyby nie mozna bylo sensownie zasilic budzetu 'praca' tych aut to
    raczej by nie przeszly tajniackie, mocne auta.

    W Anglii nawet subaryny i mitsu evo do ganiania po autostradach maja
    oznakowane.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 67. Data: 2010-04-16 11:03:44
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 15 kwiecień (czwartek), gdy o godzinie 23:36 *Cavallino* w pocie
    czoła naskrobał(a):

    > Nie wiem, ale przynajmniej nie paskudziła obraz marki do której mam
    > sentyment psiarskim wypełnieniem.

    lecz się facet z tej nienawiści, bo to już choroba, a nie misja.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-04-16 11:02:26

  • 68. Data: 2010-04-16 11:08:13
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 16 kwi 2010 o 10:49 GMT, Cavallino napisał(a):

    > Przejrzyj sobie na Samar.pl listę kompaktów mocniejszych niż 200 KM.
    > Większość jest tańsza od Alfy 159 o tej mocy.

    Ale nie jest wazny cennik ze strony, tylko cena w ofercie przetargowej?
    czyz nie?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 69. Data: 2010-04-16 11:11:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale nie jest wazny cennik ze strony, tylko cena w ofercie przetargowej?
    > czyz nie?

    Oczywiście.
    Ale logiczne jest, że hurtem jest taniej, więc jeśli standardowa cena jest o
    20% niższa, to i cena do przetargu byłaby niższa.
    Tyle że te auta nie mogły wystartować, jako że polucja zażyczyłą sobie
    luksusów.

  • 70. Data: 2010-04-16 12:01:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie sądzę, Octavia ma rozstaw osi za mały.

    i to juz jest ciekawe, prawda?
    AR ok, Octavia juz nie.
    O jakie to poscigi chodzi, gdzie 200 konna octavia nie da rady? Moze w
    takich syuacjach lepiej ustawic blokade?