  • 11. Data: 2010-04-15 12:10:06
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "R." <z...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hq6ocj$8qg$1@z-news.wcss.wroc.pl...
    > [..]
    > A przetarg to pod Alfę był ustawiony (rozstaw osi z SIWZ'a i moc w KW
    > pasują), czy przypadkiem Alfa im wyszła?

    Nawet Aro nie było przypadko :)

    > PS. We Włoszech jeździ tego od groma, wszystkie możliwe Alfy we wszystkich
    > gatunkach ichniejszej policji

    To normalne, że promują swoją markę.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-04-15 12:25:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 12:08:45 +0200, kml napisał(a):

    > A coś się zmieniło w kwestii podatności zużycia tego zawieszenia w czasie
    > eksploatacji na _polskich_ drogach? Z chęcią się dowiem czegoś więcej.

    Oczywiście. Konstrukcja jest dużo bardziej pancerna i wytrzymała w
    porównaniu do 156/147.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2010-04-15 12:26:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 12:05:07 +0200, R. napisał(a):

    > [..]
    > A przetarg to pod Alfę był ustawiony (rozstaw osi z SIWZ'a i moc w KW
    > pasują), czy przypadkiem Alfa im wyszła?

    Czytałem to wczoraj na alfanews.pl - tam była dodatkowo informacja, że
    Opel dał wyższą cenę za Insignię.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-04-15 12:44:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Czytałem to wczoraj na alfanews.pl - tam była dodatkowo informacja, że
    > Opel dał wyższą cenę za Insignię.

    Czy oni powariowali?
    Kto daje takie warunki przetargu, że łapią się tylko auta tej klasy?

    Powinni zdecydowanie zapisać takie, żeby nie łapało się nic poniżej Ferrari
    F1.
    Debile.

  • 15. Data: 2010-04-15 12:48:55
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > A coś się zmieniło w kwestii podatności zużycia tego zawieszenia w czasie
    > eksploatacji na _polskich_ drogach? Z chęcią się dowiem czegoś więcej.

    to po jaka cholere sie wypowiadasz jak nie wiesz?

  • 16. Data: 2010-04-15 12:51:06
    Od: z <z...@g...pl>

    Przemek V pisze:

    > Dodatkowko muszą mieć oznakowanie, że sfinansowane ze środków
    > Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego itp, itd.

    Jak mnie wku.... te wszystkie oznakowania
    Przecież ta kasa jest z naszych podatków tylko przepuszczona przez
    Brukselę z potrąceniem stosownego haraczu.
    I jeszcze mamy wrzucać kasę na bzdurne oznaczenia.
    Wiem marketingowo wychodzi że UE taka dobra.

    PS. Ostatnio reklam nie ma ale jak słyszę że promowanie matematyki na
    maturze sponsoruje unia to mnie krew zalewa.

    PS.2. Ale z oznakowaniem tajnego radiowozu to się sami idioci zapętlili.
    A dobrze im tak.

  • 17. Data: 2010-04-15 13:08:51
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    >Dodatkowko muszą mieć oznakowanie, że sfinansowane ze środków
    >Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego itp, itd.
    >
    >Jak kogoś to bawi to tu są wszystkie szczegóły:
    >http://przetargi.policja.pl/portal/zp/529/49259/51C
    tr09MK.html

    >Może ktoś z tego SIWZu wyczyta czy rejestrator ma chodzić cały czas i
    >czy mikrofon, który jest w kabinie będzie cały czas włączony ;)

    Wiadomo jakie silniki?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 18. Data: 2010-04-15 13:35:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 12:44:35 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Czy oni powariowali?
    > Kto daje takie warunki przetargu, że łapią się tylko auta tej klasy?

    Jeśli to mają być auta pościgowe, to chyba są sensowne warunki?

    Mają kupować 0.9tt bo taniej?
    Na zakup mocniejszych Mondeo też się krzywiłeś?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2010-04-15 13:36:59
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:08:51 +0200, Darek. napisał(a):

    > Wiadomo jakie silniki?

    Z warunków wynika, że pewnie 1750TBi - 2.4JTDm byłyby zbyt drogie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2010-04-15 13:44:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeśli to mają być auta pościgowe, to chyba są sensowne warunki?

    Nie bardzo.
    Coś powoduje że wygrała Alfa a nie np. mocne Bravo.

    I nie wierzę że przetestowali właściwości trakcyjne.
    Więc pewnie wystawili jakieś wymagania, że Fiat zaproponował Alfę a nie
    Fiata, a Ople Insignię a jakąś Astrę.
    Na pewno nie była to cena (a tak być powinno).

    > Mają kupować 0.9tt bo taniej?
    > Na zakup mocniejszych Mondeo też się krzywiłeś?

    Ja się na każdy prezent dla policji drogowej krzywię.