  • 111. Data: 2010-04-16 21:52:06
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > a dlaczego nie Octavia?

    Bo to kompakt i to wcale nie największy.
    Tak trudno w googla wrzucić?

  • 112. Data: 2010-04-16 21:52:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:Xns9D5CA42428172budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > ustalmy - ty uwazasz, ze to jest ok, ze do przetargu nie łapały sie zadne
    > mondeo, octavie itp?

    Uprasza się o niewkładanie Mondeo i Octavii do jednego worka.
    Skoro łapała się Alfa, to i Mondeo również.

  • 113. Data: 2010-04-16 21:54:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:Xns9D5CA4A9F8805budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > EOT z dodatkowym pytaniem (bo juz sie znudziłem):
    > jak ktos ci opowiada dowcip, to tez prostujesz zawarte w nim tezy?

    Już Ci pisałem o demagogii i Twojej skłonności do zmian tematu i zamiast
    konkretów do dygresji do dupy Maryni, czy jeszcze nie?

  • 114. Data: 2010-04-16 21:58:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:

    > Octavia, Insignia, Laguna na 99% startowały.
    >
    > Głównym ograniczeniem poza tym 2700 rozstawu osi

    Zdecyduj się.
    Bo albo było ograniczenie do 2700, albo Octavia mająca 2578 w najlepszym
    przypadku mogła w nim startować.
    To już Bravo ma większy - 2600.

  • 115. Data: 2010-04-16 22:01:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rafał Grzelak n...@d...com ...

    > Daj obywatelom przyklad. :)

    daje. głosno i wyraznie mowie, co mysle o ogolnej lapance, jaka sie
    wytworzyła na ulicach.
    Jak w Poznaniu widze patrol, daje znac wiadomosciom dla kierowców, zeby
    ostrzec.

    O, to nawet lepiej.
    Moze da sie taka DG zarejestrowac?

  • 116. Data: 2010-04-16 22:04:36
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > A czy dzięki temu można ją uznać za odporną polskie drogi? Z tego co ja
    > rozmawiałem z ludzmi to nadal nie jest zawieszenie do polskich warunków na
    > zasadzie takiej, że jest lepiej ale nie jest dobrze.

    Przepraszam - zdefiniuj pojęcie "polska droga". Bo nabrało ono ostatnimi
    czasy bardzo szerokiego znaczenia.

    Jurand.

  • 117. Data: 2010-04-16 22:19:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 21:07:26 +0200, Przemek V napisał(a):

    > Octavia, Insignia, Laguna na 99% startowały.

    Octavia się faktycznie nie łapie, musieliby wystawić Superba. Tylko ten z
    kolei nie ma sensownego silnika do tego przetargu - 1.8TSI za słaby a nie
    sądzę, by finansowo dali radę z 3.6FSI.

    Może jednak z Passatem 2.0TSI startowali?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 118. Data: 2010-04-16 22:27:02
    Od: z <...@z...pl>

    On 16.04.2010 12:13, Jakub Witkowski wrote:

    > Takie przekupstwo... żebyśmy wszyscy się przyzwyczaili jeść tej Europie
    > z ręki...
    > Per saldo dla całej Europy - raczej szkodliwe, ale dla nas pożyteczne.
    > Póki co.

    Ale te reklamy, oznakowania kosztują.

    Robiłem ostatnio materiały reklamowe dla pralni.
    Unia każe żeby na każdej ulotce, folderze, papierze firmowym były
    oznakowania.
    Sam właściciel przyznał że to idiotyzm jest i zrobiliśmy normalny papier
    firmowy do pracy a dla biurokracji europejskiej specjalny z oznakowaniem.
    Niedługo pracownicy będa na czole mieli tatuaże że UE ich miejsca pracy
    dotuje.

    A z innej beczki:

    Jest sobie firma usługowa (np drukarnia :-) ) która dostała (załatwiła
    sobie) dotację 50-70% na maszyny. Obok druga drukarnia właśnie zwija
    manele bo bez dotacji aż tak z ceny nie może zejść.
    Ludzie idą na zasiłek a przy nowych maszynach aż tylu nie potrzeba.
    Po za tym rynek druku się kurczy.

    Czy to jest wspomaganie rozwoju przedsiębiorczości???

    To jest przelewanie z pustego w próżne i za każdym przelaniem
    pozostawianie oznakowań jak to UE jest super.

    Podatki obniżać bałwany!!!

  • 119. Data: 2010-04-16 22:27:43
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Budzik wrote:

    > daje. głosno i wyraznie mowie, co mysle o ogolnej lapance, jaka sie
    > wytworzyła na ulicach.
    > Jak w Poznaniu widze patrol, daje znac wiadomosciom dla kierowców,
    > zeby ostrzec.

    Aa... to jak wielu.
    Myslalem raczej o manifestacjach i paleniu opon. :>

    Panstwo nie lubi konkurencji.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 120. Data: 2010-04-16 22:28:02
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:hqafgb$7tj$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wiadomości news:

    > Zdecyduj się.
    > Bo albo było ograniczenie do 2700, albo Octavia mająca 2578 w najlepszym

    Tyż prawda ;)

    Czyli pewnie nie Octavie tylko Passaty...