  • 101. Data: 2010-04-16 17:01:52
    Temat: Re: 120 Alf 159 dla Policji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No coz, w przetargu nie bylo wymogu "klasy" tylko wielkosci i ceny.
    > Nie wiem czy meganka byla za mala, czy po prostu drozsza od alfy :-)

    ustalmy - ty uwazasz, ze to jest ok, ze do przetargu nie łapały sie zadne
    mondeo, octavie itp?

  • 102. Data: 2010-04-16 17:01:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No i co z tego?
    > To nie mogę z tego powodu sprostować nieścisłości w jego poście?

    EOT z dodatkowym pytaniem (bo juz sie znudziłem):
    jak ktos ci opowiada dowcip, to tez prostujesz zawarte w nim tezy?

  • 103. Data: 2010-04-16 18:04:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 12:43:33 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Vectr nie rozbili, mondeo nie rozbili, a meganki juz wszystkie ?

    Ależ Vectry były już rozbijane. ZTCW jedna w Lublinie, druga w
    Warszawie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 104. Data: 2010-04-16 18:08:50
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 12:10:08 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >To akurat jest logiczne, skoro chcieli aut klasy D, to Octavia się nie
    >łapie, tak jak wszystkie inne kompakty.

    To co zaproponował im Pol-Mot Auto albo Carsed? Superby?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 105. Data: 2010-04-16 18:11:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2010 01:48:35 +0200, Borys Pogoreło
    <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > Różne auta wygrywają. Ile Cee'dów kupili? Z kolei busy mają VW.

    VW idzie na złom, tzn. są sukcesywnie wyprzedawane. Zastępują je
    Ducato.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 106. Data: 2010-04-16 18:51:35
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zgodnie z tą informacją w 2004-2009 wpłaciliśmy 14,214 mld euro,
    > a dostalismy 31,522 mld euro. Czyli trochę ponad 2x więcej niż wpłaciliśmy.

    Fajnie, tylko z tym *smy to bym nie przesadzal. Bo *smy w sensie
    platnosci do unii, to "smy" zaplacili z pewnoscia, kazdy z nas cokolwiek
    zarabiajac, czy wydajac zaplacil. Najbardziej opodatkowana grupa, czyli
    kierowcy, zaplaciliSMY calkiem sporo.
    Natomiast niekoniecznie wszyscy cos dostaliSMY. Dostali urzednicy o
    zapedach np. pana Galasa w DC, ktory stawia za to sygnalizacje swietlna
    na wyjezdzie z parkingu, likwiduje zielone strzalki pod pretekstem
    modernizacji, albo funduje calodobowa sygnalizacje itp. Za to inny
    bandyta zrobi wielokilometrowe wysepki, albo 2 pasmowe rondo o srednicy
    12m. No mozna tez jeszcze kupic kina objazdowe dla Policji.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 107. Data: 2010-04-16 19:01:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@p...onet.pl ...

    > To co zaproponował im Pol-Mot Auto albo Carsed? Superby?

    a to wybacz, opieram sie na tym, co pisze sie na grupie.
    To jakie auta nie załapały sie?
    Bo juz sie pogubiłem.
    Sadziłem, ze problem polega na tym, ze do przetargu nie załapały sie
    wszelkie mondeo, octavie, vectry, ktore dotychczas były kupowane przez
    policje.

  • 108. Data: 2010-04-16 20:19:28
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Budzik wrote:

    > ano to, ze obywatele powinni protestowac przeciwko takiemu
    > skrzywieniu zadan, do jakich słuzba została powołana.

    Daj obywatelom przyklad. :)

    > Podobno do miliona rocznie jezeli chodzi o kwote wystawionych
    > mandatów.

    Slyszalem do 5000/dziennie... wiec to by sie zgadzalo mniej wiecej.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 109. Data: 2010-04-16 20:45:45
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > I sie wzajemnie przebijali w dol ?

    Dokładnie - zobacz jakie były oferty papierowe złożone a na czym stanęło po
    licytacji. Wszystko tam wisi. Fajne są np kwity z pytaniami - np czy
    konieczne muszą być zimowe felgi stalowe bo ktoś wolałby aluminiowe ale
    rozumie, że policja się może bać że się będą bardziej gięły to on proponuje,
    że dorzuci jeszcze ileś tam aluminiowych na wszelki wypadek. Albo pytanie,
    pewnie od Renault, że ich przednia szyba jakichś tam fal nie przepuszcza i
    czy mogą jakieś inne rozwiązanie zaoferować.

  • 110. Data: 2010-04-16 21:07:26
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    wiadomości news:Xns9D5CC04DBB757budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > Sadziłem, ze problem polega na tym, ze do przetargu nie załapały sie
    > wszelkie mondeo, octavie, vectry, ktore dotychczas były kupowane przez

    Octavia, Insignia, Laguna na 99% startowały.

    Głównym ograniczeniem poza tym 2700 rozstawu osi była minimalna moc 200 KM
    połączona z faktem, że na auta powyżej 2000 cm3 jest już 18 % akcyzy. Przy
    kryterium 100% cena sprzedawcy bez mocnego dwulitrowego silnika w ofercie
    nie mieli praktycznie szans. Stąd IMHO brak ofert od Forda bo wtedy nie było
    jeszcze silnika 2.0 Ecoboost. Ciekawe czy ktoś startował z Passatem?