  • 41. Data: 2005-09-01 10:25:56
    Temat: Re: 12 Mbit/s za.... 249 zł brutto miesięcznie.
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Wed, 31 Aug 2005 14:40:16 +0200, Mariusz Kropiwnicki
    <s...@g...pl> wrote:

    >Może tak jak w Blueconnect, czyli limitów transferu nie ma, ale
    >jak zassiesz ponad 2gb/mieś to ci zawieszamy usługę :)

    Dokładnie - zwracam uwagę, że wszystkie oficjalne strony chello/upc
    konsekwentnie milczą w sprawie limitów na _wszystkie_ świadczone
    usługi.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 42. Data: 2005-09-01 11:32:39
    Od: "SinusX" <w...@w...pl>

    Na inoflini UPC pani twiedzi ze nie ma zadnych limitow danych sciagnietych a
    ni limitow na P2P.

  • 43. Data: 2005-09-01 13:05:00
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    richie <u...@p...wp.pl> wrote:
    > Dokładnie - zwracam uwagę, że wszystkie oficjalne strony chello/upc
    > konsekwentnie milczą w sprawie limitów na _wszystkie_ świadczone
    > usługi.

    Nieprawda.

    p.

  • 44. Data: 2005-09-01 18:12:06
    Od: Piotr Karwowski <l...@W...edu.pl>

    On 2005-09-01 12:25, richie wrote:

    > Dokładnie - zwracam uwagę, że wszystkie oficjalne strony chello/upc
    > konsekwentnie milczą w sprawie limitów na _wszystkie_ świadczone
    > usługi.

    http://pomoc.upc.com.pl/newsletter/new_doc/parametry
    _techniczne.pdf

    --
    pulse of the maggots

  • 45. Data: 2005-09-01 19:35:41
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Thu, 01 Sep 2005 20:12:06 +0200, Piotr Karwowski
    <l...@W...edu.pl> wrote:

    >http://pomoc.upc.com.pl/newsletter/new_doc/parametr
    y_techniczne.pdf

    O, tu się nie dokopałem.
    Tym niemniej dalej się będę upierał że informacje o limitach w chello
    są - nieprzypadkowo - bardzo dobrze zabunkrowane.
    No, ale wygląda na to że rzeczywiście ta wersja będzie bez limitu...
    co szczerze mówiąc dziwi mnie zdziebko.

    richie

  • 46. Data: 2005-09-01 19:45:46
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

> [...]
    > są - nieprzypadkowo - bardzo dobrze zabunkrowane.
    > No, ale wygląda na to że rzeczywiście ta wersja będzie bez limitu...

    ja bym sie raczej zastanawial jak dlugo bedzie bez niego

    poza tym zastanawiam co ktos zrobi z tymi 12Mb/s

    p2p nie pojdzie z taka predkoscia raczej - przeciez malo kto ma takie
    lacza - poza laczami akademickimi (wiekszosc to lacza niesymetryczne),
    poza tym momentalnie zapcha sie upload i z downloadu nici.

    moze uda sie to z serwerow - onet.pl/wp.pl z plikami - ew. ftpa chello,
    ew. repozytoria zagraniczne - wowczas pliki zostana sciagniete szybko,
    pasmo sie zwolni po sciagnieciu.

    Nie problem dac klientowi 12 Mb/s - daj mu zasoby zeby mogl od czasu do
    czasu wykorzystac pelne 12 Mb/s.

    W chello zdaje sie ze juz teraz zapycha sie lacze do TPSA w szczycie,
    lacza to innych operatorow + peeringi sa relatywnie tanie. Szkielet tez
    da sie zbudowac.

    Ciezko mi uwierzyc w rzetelnosc tej oferty -ale podejrzewam ze czas ja
    zweryfikuje.

    Kolega ma 4Mb/s do Chello i nie byl w stanie calkowicie wysycic tego
    lacza. Co bedzie z 12Mb/s na sek.

  • 47. Data: 2005-09-01 20:05:38
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Sied@r napisał(a):

> [...]
    > czasu wykorzystac pelne 12 Mb/s.
    >
    > W chello zdaje sie ze juz teraz zapycha sie lacze do TPSA w szczycie,

    racja, w sumie juz nie ma rewelacji a jak dojda nowi heavy-userzy ....

    6 do.war-ar9.z.war-r3.tpnet.pl (213.25.5.62) 8 msec 12 msec 12 msec
    7 do-atman.tpnet.pl (194.204.176.122) 12 msec 8 msec 16 msec
    8 do-atman-tpnet.upc.pl (193.111.36.150) [AS 24748] 296 msec 300 msec 292 msec

    3 ge-1-1.car2.Amsterdam1.Level3.net (4.68.96.198) 0 msec
    ge-1-3.car2.Amsterdam1.Level3.net (4.68.96.202) 0 msec
    ge-1-1.car2.Amsterdam1.Level3.net (4.68.96.198) 0 msec
    4 nl-ams08a-ri1-gige-2-0-0.aorta.net (195.69.144.174) [AS1200 {SURFNET}] 176
    msec 176 msec 176 msec
    5 nl-ams05a-rd1-pos15-0.aorta.net (213.46.183.18) [AS6830 {RIPE-ASNBLOCK6}]
    172 msec 172 msec 172 msec
    6 nl-ams02a-rd2-10gige-0-0.aorta.net (213.46.183.1) [AS6830 {RIPE-ASNBLOCK6}]
    172 msec 172 msec 176 msec
    7 pl-waw01a-rd1-so-1-0-0.aorta.net (213.46.160.194) [AS6830 {RIPE-ASNBLOCK6}]
    196 msec 200 msec 200 msec

    no ale coz, uczciwie pisza - do 12 mbit
    --
    Mateusz

  • 48. Data: 2005-09-01 20:54:29
    Od: "Cezary Ambroziak" <a...@p...onet.pl>

    Sied@r wrote:
> [...]
    > lacza - poza laczami akademickimi (wiekszosc to lacza niesymetryczne),
    > poza tym momentalnie zapcha sie upload i z downloadu nici.

    P2P jest przecież przycięte i do tego to już się nigdzie nie przyznają.

  • 49. Data: 2005-09-01 23:15:08
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    Jakieś bliższe szczegóły?

    richie

  • 50. Data: 2005-09-02 06:56:09
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Sied@r napisał(a):

    : Kolega ma 4Mb/s do Chello i nie byl w stanie calkowicie wysycic tego
    : lacza. Co bedzie z 12Mb/s na sek.

    Pewnie nie potrafi. Spokojnie da się wysycić te 4Mbps, i nawet trzyma
    parametry.

    --
    Daniel Podlejski
    http://kevan.org/brain.cgi?underley