  • 31. Data: 2005-08-31 08:11:05
    Temat: Re: 12 Mbit/s za.... 249 zł brutto miesięcznie.
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > A tam chleb nic nie kosztuje i wszyscy żyją w jednej wielkiej komunie ;)

    moze tam chleb jest tanszy skoro w skandynawi skoro:

    "chello extreme
    Dé ultieme breedbandsensatie. Met chello extreme download je een gemiddelde
    dvd-film van 7 Gigabyte in ongeveer drie kwartier. chello extreme is dus bedoeld
    voor de echte die-hard internetters en voor gebruikers die met meerdere pc's
    tegelijk on line willen zijn. 20480/1024 Kbps download/upload (? 360x inbellen)
    voor EUR 79,95."

    w skrocie :

    20480/1024 Kbps download/upload za EUR 79,95.

    za http://www.chello.nl/

    --
    Mateusz

  • 32. Data: 2005-08-31 08:25:11
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <df3n5e$17t$1@srv.cyf-kr.edu.pl> Mateusz Swatek napisał(a):

    > ale swoj szkielet moze mniej kosztuje niz podnajmowany od kogos?

    UPC napewno wynajmuje.

    > a nawet jesli kosztuje - to i tak nie jest zle zwazywszy ze za sam dostep nie placa

    ceny samego internetu kupowanego hurtowo są już naprawde niskie i w chwili
    obecnej drożej wychodzi dzierżawić np: kanał do frankfurutu niz kupić np: telie
    na miejscu.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 33. Data: 2005-08-31 08:49:09
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > UPC napewno wynajmuje.

    nie mam pojecia jak z nimi jest - ich siec to dla mnie wielka niewiadoma

    > ceny samego internetu kupowanego hurtowo są już naprawde niskie i w chwili
    > obecnej drożej wychodzi dzierżawić np: kanał do frankfurutu niz kupić np: telie
    > na miejscu.

    a to sie zgadza
    w Krakowie np kanal cyfrowy do stolicy jest w podobnej cenie jak kompletna
    usluga na miejscu

    --
    Mateusz

  • 34. Data: 2005-08-31 10:18:15
    Temat: Re: 12 Mbit/s za.... 249 z?brutto miesi?nie.
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    futszaK wrote:

    > ...co w przypadku 12Mbps staje sie ciezkie do osiagniecia...

    testowałem kilka modemów na "pustym" CMTSie i nigdy nie udało mi się wyjść w
    DS powyżej 8mbit (kilka różnych producentów i modeli przetestowałem). Jakie
    stosują modemy w UPC?

  • 35. Data: 2005-08-31 12:40:16
    Od: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2005 20:12:23 +0200, Waldi napisał(a):

    > a przy okazji jak wyglada sprawa limitow??
    > Pozdrawiam
    > Waldi

    Może tak jak w Blueconnect, czyli limitów transferu nie ma, ale
    jak zassiesz ponad 2gb/mieś to ci zawieszamy usługę :)

    --
    Mariusz Kropiwnicki
    email: s...@g...pl

  • 36. Data: 2005-08-31 15:19:35
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 31 Aug 2005 10:11:05 +0200 I had a dream that Mateusz Swatek <m...@i...pl>
    wrote:
    >moze tam chleb jest tanszy skoro w skandynawi skoro:

    Chłopie, po raz dziesiętny widzę, jak piszesz o czymś, o czym nie masz
    zielonego pojęcia. Idź na prom, pojedź na tą swoją Skandynawię i zobacz,
    ile tam kosztuje bochenek chleba.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 37. Data: 2005-08-31 19:05:29
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Chłopie, po raz dziesiętny widzę, jak piszesz o czymś, o czym nie masz
    > zielonego pojęcia. Idź na prom, pojedź na tą swoją Skandynawię i zobacz,
    > ile tam kosztuje bochenek chleba.

    moze i nie mam pojecia, ale Ty usilnie czytasz, ale nie rozumiesz co czytasz

    skoro ceny uslug (i-net) w skandynawii sa nizsze niz w polsce
    (mimo zapewne wyzszych kosztow utrzymania sieci)
    to czemu w polsce nie mialoby byc w tej samej cenie czy tez nawet nizej ....

    --
    Mateusz

  • 38. Data: 2005-08-31 21:30:05
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Mateusz Swatek napisał(a):
    > skoro ceny uslug (i-net) w skandynawii sa nizsze niz w polsce
    > (mimo zapewne wyzszych kosztow utrzymania sieci)
    > to czemu w polsce nie mialoby byc w tej samej cenie czy tez nawet nizej
    Bo "ktoś" by mniej zarobił.

    --
    Jakub

  • 39. Data: 2005-09-01 00:23:58
    Od: "notera" <n...@o...pl>

    te panie o blad wlosach z party line wiedza tyle co i nic sorry, jak
    dzwonisz niech cie polaczy z technicznym tam lepiej wiedza co jest grane
    (ale tez tylko troche lepiej)

  • 40. Data: 2005-09-01 07:49:07
    Od: "notera" <n...@o...pl>

    Najbardziej popularny jest Arris Cornerstone CM200 i CM300B, daja tez
    Motorole Subfboard 4100,4200,5100 , sa rowniez Terayon TJ720 i oczywiscie
    Thomson TCM390, RCA DM