eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia112Re: 112
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "vari" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: 112
    Date: Sat, 31 Jan 2009 07:56:08 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <gm0spn$r99$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <glrs8r$m4h$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <glsce3$rrl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <glsdou$1ht$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <glsepv$4i9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <gluh30$5js$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <glum4j$hgr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <glv4bp$mb9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <glv7p6$ue$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <glvtih$k13$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: eju184.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1233385079 27945 83.21.162.184 (31 Jan 2009
    06:57:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jan 2009 06:57:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:226571
    [ ukryj nagłówki ]

    > Właśnie się zastanawiałem, jak oni te błędne wywołania liczą. Czy to może
    > chodzi o dane o błędach maszyn zbierane przez jakiś układ kontrolny
    > centrali?
    >
    > Czy może chodzi o błędy ludzi: rejestr "długie ucho" reaguje na słowa
    > "przepraszam, pomyłka" i odnotowuje to w jakimś liczniku :-D

    Oni mają swoje próbniki z dedykowanymi numerami, które nuc innego nie robią
    tylko dzwonią na inne podobne probniki podpięte do linii w innych centralach
    (w całym kraju).
    Próbniki krecą te same numery i z drugiej strony musi się im zgłosić
    odzewnik i zapiszczeć donośnie odpowiednim tonem.
    Gdy próbnik stwierdzi że druga strona odebrała wywołanie ale nie chce
    piszczeć (np głupio się pyta "halo....HALO !...krasnoludki kurde
    balans....") to odnotowuje to jako błędne wywołanie (nie trafiło pod ten
    numer co miało).
    vari


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: