-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
r03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: 100C
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.misc.elektronika
References: <ol85gs$e78$1@dont-email.me>
<16plvx6z3dr5o.1wf20pve82bsx$.dlg@40tude.net>
<ol8go6$jk9$1@dont-email.me>
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 26 Jul 2017 00:55:11 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ol8go6$jk9$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <5977cc4f$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.16.192
X-Trace: 1501023311 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 650 83.6.16.192:59923
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 51343800
X-Received-Bytes: 2446
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611223 pl.misc.elektronika:721329
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-07-26 o 00:29, Pszemol pisze:
> J.F.<j...@p...onet.pl> wrote:
>> Dnia Tue, 25 Jul 2017 19:17:48 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
> Wiem, że niektóre baterie akumulatorów do modeli samolotów i dronów
> ładuje się prądem 100x większym niż wynika to z pojemności
> akumulatora...
>> Takich nie ma, przeciez gdyby byly, to by je Musk do Tesli wsadzil
>> :-P
>
Jeśli by były, ale mało trwałe, albo niebezpieczne w eksploatacji, to by
raczej je sobie odpuścił. Liczy się też użyteczność długofalowa, a nie
kilkukrotne, superszybkie naładowanie, a potem - bateria na śmietnik.
>>
> No właśnie próbuję oszacować co jest głównym czynnikiem limitującym
> w kwestii czasu potrzebnego do naładowania samochodu.
>
Wytwarzane w ogniwie ciepło, które musi być szybko odprowadzane, i to
bez jakiegoś układu z chłodzeniem wewnętrznym. A druga, a raczej
pierwsza (wg ważności) rzecz: duży prąd ładowania można wymusić jedynie
podwyższeniem napięcia ładującego, a gdy się przekroczy jakiś jego
poziom, to zaczynają zachodzić reakcje niepożądane, szybko prowadzące do
degradacji ogniwa.
--
Nie interesujesz się polityką? To lekkomyślne chowanie głowy w piasek!
Wszak polityka interesuje się tobą i tak, a rządzący też się interesują,
głównie zawartością twojego portfela. Dlatego zachowaj czujność!
Następne wpisy z tego wątku
- 26.07.17 10:41 robot
- 26.07.17 10:41 AL
- 26.07.17 11:30 HF5BS
- 26.07.17 11:38 J.F.
- 26.07.17 12:12 Cezar
- 26.07.17 12:27 HF5BS
- 26.07.17 12:37 J.F.
- 26.07.17 13:27 Pszemol
- 26.07.17 17:49 HF5BS
- 26.07.17 17:58 J.F.
- 26.07.17 18:17 re
- 26.07.17 18:54 Pszemol
- 26.07.17 19:14 re
- 26.07.17 22:12 Marek
- 27.07.17 00:25 JaNus
Najnowsze wątki z tej grupy
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i