  • Data: 2010-02-22 12:48:05
    Temat: Re: 1000 minut za 6 zł w POP-ie
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr M" news:op.u8i1f5xsz3rgbs@piotr-asus

    > Naprawdę nie wiesz? TP ile może doi tam gdzie dalej jest monopolem..

    A ja zapatruję się na to troszeczkę inaczej. TP nie bronię bo dla rynku
    zrobiła swego czasu więcej złego niż dobrego ale jest też druga strona
    medalu w postaci urzędników/regulatora.
    Coś mi się po głowie telepie, że kilka lat temu TP zaproponowała jakieś
    plany telefoniczne pozwalające na nielimitowane rozmowy ale... regulator się
    nie zgodził bo zagrożyło by to rozwojowi konkurencji, która budowała swoją
    sieć... super.

    > Ale samo dojenie nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że kosztem nas
    > wszystkich, TP woli być podstępna i oszukańcza i płacić za to kary niż
    > stosować się do przepisów. I za to ją nienawidzę.

    a ja nienawidzę alternatywnych operatorów, którzy zamiast budować swoją sieć
    w pewnych lokalizacjach wolą biadolić jaka to tp jest zła i niedobra. :)

    > Kiedy masz już internet to masz też telefon stacjonarny, nic nie musi być
    > wliczone :) i też są już darmowe na Polskę i na pół świata.

    mam na myśli prawdziwy stacjonarny - nie voip.