  • Data: 2014-02-12 19:12:37
    Temat: Re: 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    > Szczególnie karty WiFi do tabletów, smartfonów kosztują grosze, tylko że nie
    > da się ich wymieniać.

    Chyba masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem...

    > Zostawmy na boku fakt, że dla średnio zaawansowanego użytkownika office i
    > facebooka wymiana karty WiFi w laptopie to abstrakcja.

    Odkręcić kilka śrubek?

    > Zostawmy na boku fakt, że zasięg na 5 GHz ogranicza się do jednego
    > pomieszczenia, w którym stoi router/AP.

    Masz na to jakiś dowód, czy tylko pieprzysz głupoty? Akurat jestem połączony z
    routerem przez 2 ściany nośne po przekątnej (a więc grubość ściany jest
    większa).,

    > Zostawmy na boku fakt, że każdy już ma dobry router w domu, więc taki
    > "upgrade" do 5GHz to nie jest "niewiele więcej", tylko cena całego nowego
    > routera, niewiele droższego od tego, który już jest w domu i nie ma co z nim
    > zrobić po wywaleniu kasy na nowy z 5 GHz.

    To nie mógł kupić od razu z 5 GHz? Przecież swoim syfem na androidzie może
    sprawdzić jaki jest eter.

    > Zostawmy z boku fakt, że po kupieni tego nowego "niewiele droższego" routera z
    > 5GHz okaże się, że żadne, albo prawie żadne urządzenie w domu nie komunikuje
    > się z tym nowym "niewiele droższym" routerem na częstotliwości 5GHz,

    Rozumiesz, że notebooki łączą się na 5 GHz, bo wymagają przepustowości, a dla
    telefony łączą się z 2,4 GHz, bo nie osiągają 802.11n?

    > niewiele droższy i posiada w związku z tym bezużyteczne pasmo 5 GHz, to trzeba
    > było przyoszczędzić na czymś innym, aby router z 5GHz mógł kosztować "niewiele
    > więcej" niż przyzwoity router 2,4 GHz, więc nasz nowy nabytek nie posiada
    > takiej, czy innej funkcji, którą posiadał dobry router na 2,4 GHz. Więc kasa
    > poszła, zasięg na 5 GHz jest tylko w pokoju, w którym stoi router, ale to
    > akurat na nic, bo w tym samym pokoju to można przecież połączyć się wygodnie
    > kablem...

    Kolejne pierdy z octem...
    Czego nie ma router z 5 GHz, które mają routery tylko na 2,4 GHz? Znowu piszesz
    bzdury o zasięgu...