    From: mr misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 100 Mbit karty LAN w nowych laptopach
    Date: Thu, 30 Jan 2014 15:14:20 +0100

    Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

    > Teoretycznie. A praktycznie to prawie nigdy nie wykorzystuje się
    > maksymalnego transferu. Dane z programów testowych to nie realna praca.

    Kiedy ja wlasnie realnie. Masakryczna roznica miedzy synchronizacja PC z
    NAS po kablu gigowym, a marnizna przy tej samej synchronizacji dla lapka
    z setkowym ethernetem.

    > Co chwila dublujesz cały dysk? Gratuluję. Tylko po co za każdym razem
    > całość?

    Nie caly. Ale piec giga wystarczy juz zeby sie wku...rzyc na
    slamazarnosc. Pomijam juz to, ze jak robie cos na PC, i zrobie, to leci
    to do LAPka /zeby miec w terenie do pokzania/.

    A nie daj bog jest to pieciominotowy filmik HD........ Z PC na NAs
    smigsmig, z NAS na Lapka - slimak-slimak-slimak....

    > Wiesz po co wymyślono kopie przyrostowe?

    Pirewsza zrobic przyrostowo? :>

    Pomijajac, ze przyrost moze miec kilkanascie giga... Zaraz po tym jak
    zrzuce do przegladniecia zdjecia i filmy z aparatu.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg