eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1.9 TDI - poważny problem?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 11. Data: 2013-02-10 15:18:34
    Temat: Re: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-02-10 15:11, megrims pisze:
    > W dniu 2013-02-10 14:15, Irek N. pisze:
    >>> a tłok nie wystaje gdzieś na wierzchu?
    >>>
    >>
    >> Dwa razy korbki mi bokiem wyszły, to niezapomniane wrażenie i nie sądzę,
    >> aby je przeoczył :)
    >>
    >> Miłego.
    >> Irek.N.
    > Mnie ta przygoda nie spotkała, ale wśród znajomych miałem 2 przypadki.
    > Raz w Evo X przy przebiegu 45kkm i raz w VW Passat 1.8T przy 120kkm.
    >
    > W silnikach doładowanych łatwiej korby bokiem wyłażą?
    >
    im więcej Nm tym więcej powodów żeby wyłazić.


  • 12. Data: 2013-02-10 15:38:41
    Temat: Re: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-10 15:18, nazgul pisze:
    > W dniu 2013-02-10 15:11, megrims pisze:
    >> W dniu 2013-02-10 14:15, Irek N. pisze:
    >>>> a tłok nie wystaje gdzieś na wierzchu?
    >>>>
    >>>
    >>> Dwa razy korbki mi bokiem wyszły, to niezapomniane wrażenie i nie sądzę,
    >>> aby je przeoczył :)
    >>>
    >>> Miłego.
    >>> Irek.N.
    >> Mnie ta przygoda nie spotkała, ale wśród znajomych miałem 2 przypadki.
    >> Raz w Evo X przy przebiegu 45kkm i raz w VW Passat 1.8T przy 120kkm.
    >>
    >> W silnikach doładowanych łatwiej korby bokiem wyłażą?
    >>
    > im więcej Nm tym więcej powodów żeby wyłazić.
    Ale liczba cylindrów ma chyba znaczenie.


    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....


  • 13. Data: 2013-02-10 16:09:43
    Temat: Re: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > W silnikach doładowanych łatwiej korby bokiem wyłażą?
    >

    A wiesz, że nie wiem. Turbina jak i cały osprzęt ocalała, więc
    wymieniany był tylko motor.
    Inna sprawa, że do roku czasu padły wentylatory, alternator,
    rozrusznik... nie pamiętam co tam jeszcze.
    Generalnie jak komora silnika zarzygana zostanie olejem, to później
    takie właśnie rzeczy się dzieją. Masakra.

    Miłego.
    Irek.N.


  • 14. Data: 2013-02-10 16:21:32
    Temat: Re: 1.9 TDI - powa?ny problem?
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2013-02-10 13:31, Arbiter pisze:

    >
    > TDI to bardzo dobry silnik.
    >
    Taki dobry, że nawet części zamiennych nie uświadczysz, nie produkują bo
    się nie psują - brak popytu. Trzeba szukać używanych, te i tak jak nowe :)

    --
    F'pockokah :D


  • 15. Data: 2013-02-10 16:37:47
    Temat: Re: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: nazgul <x...@w...pl>


    >>> W silnikach doładowanych łatwiej korby bokiem wyłażą?
    >>>
    >> im więcej Nm tym więcej powodów żeby wyłazić.
    > Ale liczba cylindrów ma chyba znaczenie.
    >
    >
    sie wie
    liczba cylindrów = const
    dokładamy turbo
    Nm rośnie
    korbowody chcą się wyrwać na wolność


  • 16. Data: 2013-02-10 17:15:26
    Temat: Re: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-02-10 16:37, nazgul pisze:
    >
    >>>> W silnikach doładowanych łatwiej korby bokiem wyłażą?
    >>>>
    >>> im więcej Nm tym więcej powodów żeby wyłazić.
    >> Ale liczba cylindrów ma chyba znaczenie.
    >>
    >>
    > sie wie
    > liczba cylindrów = const
    > dokładamy turbo
    > Nm rośnie
    > korbowody chcą się wyrwać na wolność

    ogólnie stawiam na skrzywione korbowody
    tak się koledze zrobiło całkiem bez powodu
    w seacie 1.9tdi


  • 17. Data: 2013-02-10 20:10:53
    Temat: Re: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Dwa razy korbki mi bokiem wyszły,

    jestes krewnym michala?


  • 18. Data: 2013-02-10 22:17:43
    Temat: Re: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > jestes krewnym michala?
    >

    Jak sięgam pamięcią, po nawet najodleglejszych "kisielach" - nie.

    Irek.N.


  • 19. Data: 2013-02-11 09:21:37
    Temat: Re: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: KrzyNiem <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2013-02-10 14:52, nazgul pisze:
    > W dniu 2013-02-09 19:38, misiek pisze:
    >> U?ytkownik "B.K." <_nstyrl_@_gmail_._com_> napisa? w wiadomo?ci
    >> news:51167f7a$0$1297$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Witam!
    >>> Problem dotyczy silnika 1.9 TDI ASV. Przygazowa?em mocniej na luzie i
    >>> nagle da?o sie s?yszeae jaki? dziwny chwilowy d 1/4 wiek. Od tej chwili
    >>> silnik
    >>> zacz?? pracowaae tak nierówno jakby chcia? wyrwaae sie z samochodu i
    >>> powedrowaae w sin? dal... Poza tym strasznie dymi. Na nieco wiekszych
    >>> obrotach drgania s? mniejsze ale dymu wiecej. Co sie mog?o staae? Rozrz?d
    >>> przeskoczy??
    >>
    >>
    >> jakis przewod od turbiny nie pekl albo nie spadl ?
    >> ogladales silnik ?
    >>
    >>
    > od tego nie byłoby nierównej pracy.

    Byłaby. Miałem identyczne objawy jak spadł jakiś wężyk ciśnieniowy. I to
    stało się w takich samych okolicznościach, czyli po mocnym
    przygazowaniu. Na szczęście zrobiło się to u mechanika, kiedy
    demonstrował mi jak działa auto po naprawie :) Sam się o mało nie
    zesrałem ze strachu widząc co się dzieje, ale po wymianie wężyka
    wszystko wróciło do normy.

    --
    Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!


  • 20. Data: 2013-02-11 15:23:38
    Temat: Re: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-11 09:21, KrzyNiem pisze:
    > W dniu 2013-02-10 14:52, nazgul pisze:
    >
    >>>> Rozrz?d
    >>>> przeskoczy??
    >>>
    >>>
    >>> jakis przewod od turbiny nie pekl albo nie spadl ?
    >>> ogladales silnik ?
    >>>
    >>>
    >> od tego nie byłoby nierównej pracy.
    >
    > Byłaby.

    a mi przeskoczył kiedyś rozrząd w 1,9tdi. Nic się nie stało, ale nie
    odpalałem go więcej tylko zaciągnąłem go do mechanika. Ogólnie stare
    auto (golf III) i z tego co pamiętam (ale może źle pamiętam) co dwie
    wymiany rozrządu trzeba cośtam jeszcze wymieniać - co pewnie nie było
    robione nigdy, przez co jakaś tam ośka (może to wał był) skrzywiła się
    (ale ewidentnie było to widać w czasie normalnej pracy silnika). Po
    ustawieniu rozrządu przejeździłem jeszcze przynajmniej kilkanaście
    tysięcy i auto sprzedałem (bo inwestować w auto za 2000zł się nie opłacało)

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: