  • Data: 2010-08-17 08:51:46
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i4d97e$8pm$1@node1.news.atman.pl...
    > nie
    > siebie,

    > ale tak samo jak bezdomny moze tam trafic za jazde po pijaki na rowerze

    Mam wrażenie, że nie do końca rozumiesz o czym piszę.

    Bezdomny jak będzie jechał po pijaku na rowerze, to go mogą wsadzić do
    więzienia, bo gość nie będzie miał możliwości, żeby tego uniknąć
    Jak naprany jak kopaczka na rowerze będzie jechał Rysiek Krauze, to nawet
    się o tym nie dowiesz, że to miało miejsce, bo od razu odpowiednią kwotą
    zostałaby wszystkim zamknięta buzia.

    Jurand.