  • 71. Data: 2023-11-02 21:02:44
    Temat: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-01 o 19:17, Myjk pisze:
    > to byś takich bzdur nie pisał dalej.

    Przecież Ci napisałem że w realnym unijnym życiu nie opieramy się na
    wiedzy, matematyce fizyce i chemii tylko na prawdach objawionych.

    Prawda objawiona głosi że trzeba jeździć elektrykami a wtedy będziemy
    biedni bez dachu na głową ale przynajmniej nie przyczynimy się do
    zagłady ludzkości.

    Tu nie chodzi o logikę, rozsądek czy rachunek energetyczny i
    ekonomiczny. Twoja religia zabrania Ci przyjmować innych poglądów czy
    rozważać alternatywy. Ty WIESZ ;-)

  • 72. Data: 2023-11-02 23:43:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.11.2023 o 20:57, _Master_ pisze:

    > Przylazłeś tu z piaskownicy, nasrałeś to wracaj i bądź z siebie dumny

    Już Ci napisano kim jesteś, nie dotarło?

  • 73. Data: 2023-11-03 08:48:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 2 Nov 2023 20:58:29 +0100, _Master_

    > Masz problem. Weź rozpęd ;-)

    Owszem, mam spory problem że takie ruskie konfederackie
    łajzy jak ty żyją w MOIM kraju i go zatruwają swoim
    słodkim pierdzeniem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 74. Data: 2023-11-03 08:56:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 2 Nov 2023 21:02:44 +0100, _Master_

    > Przecież Ci napisałem

    I co z tego że napisałeś? To co piszesz nie jest prawdą objawioną,
    to są tylko wymysły twojego chorego umysłu.

    > że w realnym unijnym życiu nie opieramy się na
    > wiedzy, matematyce fizyce i chemii tylko na prawdach objawionych.

    Kolejna projekcja konfederackiego tłumoka. Co potwierdza że nadal nie
    wysłuchałeś i nie zrozumiałeś co płynie z matematyki i fizyki "wodorowej".
    Literalnie, twoja uciecha z tego że będzie można palić wodór nie opiera się
    na matematyce i fizyce, tylko na twoim chciejstwie, bo jedyne co wiesz, to
    że wodór się bierze z ropy, a ropę mają... ruskie i turbany.

    > Prawda objawiona głosi że trzeba jeździć elektrykami a wtedy będziemy
    > biedni bez dachu na głową ale przynajmniej nie przyczynimy się do
    > zagłady ludzkości.

    Może twoja, normalny człowiek wie że jazda elektrykami uniezależnia nas
    (Europę, a szczególnie Polskę i Polaków) od ruskiej i turbańskiej ropy, że
    wyeliminowana jest niska emisja NOx (które powstają także ze spalania
    wodoru w ICE) trująca POLAKÓW, a którzy potem absurdalne pieniądze wydają
    na leki.

    > Tu nie chodzi o logikę, rozsądek czy rachunek energetyczny i
    > ekonomiczny. Twoja religia zabrania Ci przyjmować innych
    > poglądów czy rozważać alternatywy. Ty WIESZ ;-)

    I znowu projekcja konfederackiego dzbana. Przecież to właśnie
    elektromobilność jest alternatywą dla trujących spaliniaków i uzależnienia
    od ruskeigo i turbańskiego paliwa (amerykańskiego zresztą też, dlatego
    Tesla jest tak w US tępiona), przez wiele lat blokowaną przez koncerny
    paliwowe które miały interes w tym aby elektromobilność nie zaistniała,
    tępa konfederacka kurwo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 75. Data: 2023-11-03 10:00:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Jesteś wolnym człowiekiem.
    Nie musisz odpisywać.

  • 76. Data: 2023-11-03 10:02:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-03 o 08:56, Myjk pisze:
> [...]
    > na matematyce i fizyce, tylko na twoim chciejstwie, bo jedyne co wiesz, to
    > że wodór się bierze z ropy, a ropę mają... ruskie i turbany.

    Dalej odpowiadasz nie czytając na co odpowiadasz.
    Matematyką z ideologią nie wygrasz.
    I nie musisz odpowiadać. Jesteś wolnym człowiekiem

  • 77. Data: 2023-11-03 10:06:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-02 o 09:39, Myjk pisze:
    > W przeciwieństwie do ciebie posiadam elementarną wiedzę na temat w którym
    > się wypowiadam.

    Ale nie znasz zasad socjalistycznego ustroju w którym żyjesz i jesteś
    indoktrynowany ekofaszystowską ideologią

    Z nauki wychodzi że jeśli Europa się zesra to nie spowoduje zahamowania
    ocieplenia klimatu.

    To jest właśnie nawiedzone chciejstwo

    A może Ty wierzysz że jak powietrze w Europie oczyścisz to ona już takie
    czyste zostanie? ;-)

    Przestań odpowiadać bo się tylko ośmieszasz

  • 78. Data: 2023-11-03 10:08:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-01 o 18:17, Myjk pisze:
    > Czego nie rozumiesz, konfederacka kurwo? U was to chroniczne?
    > Nie musisz kupować baterii, możesz ją dzierżawić.

    I to ma rozwiązać problem niedostępności? Wziąć kredyt?

    https://www.youtube.com/watch?v=MFSiEOz06WE

  • 79. Data: 2023-11-03 10:11:52
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.11.2023 o 10:06, _Master_ pisze:

    > Przestań odpowiadać bo się tylko ośmieszasz

    Może byś w lustro spojrzał.

  • 80. Data: 2023-11-03 10:19:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-01 o 18:48, Myjk pisze:

    > Bo jego produkcja jak i użytkowanie jest niewiele mniej emisyjne niż
    > klasycznych paliw, do tego stwarza znacznie więcej problemów i zagrożeń.
    > Dodatkowo, masz tu konkretny moment gdzie ci obrazkowo Jason wytłumaczy
    > dlaczego wodór do ISTNIEJĄCYCH pojazdów to brednia:
    > https://youtu.be/vJjKwSF9gT8?si=k4H6n9huuCj5i3Ex&t=2
    90

    Taką samą BREDNIĄ jest wciskanie elektryka zwłaszcza w kraju w którym
    przez 20 lat nie będzie ATOMU a magazyny prądu są NIEDOSTEPNE dla
    Kowalskiego.
    Ale jednak SEKTA EKOFASZYSTOWSKA WIE LEPIEJ

    > Krytykuję wszelkie przejawy ciągnięcia Polski na wschód, oraz wypisywania

    Niegdie nie napisałem że trzeba gaz i węgiel kupować ze wschodu.
    To kumple Tuska mieli taki plan i widać do czego doprowadzili.
    May swój węgiel, gaz, biogazownie + odnawialna jako uzupełnienie

    To jest REALNE co można zrobić bez ATOMU

    > Dałbym ci szansę pożyc w ruskim raju,

    Znowu piszesz o rosji. Dlaczego? Co masz z nią wspólnego?