  • 61. Data: 2023-11-01 18:29:01
    Temat: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Nov 2023 17:19:29 +0100, _Master_

    > Tak myśli wyznawca sekty ekofaszystowskiej.

    Napisała konfederacka kurwa, wyznawca, trujacej ludzi od lat, sekty
    spalinowej, głównie ruskiej.

    > Będziesz biedny i bez dachu nad głową ale dumny że nie przyczyniłeś się
    > do ocieplenia klimatu.

    Wystarczy że od dawna nie pompuję kasy ruskim i turbanom.

    > Tak chcesz dbać o Życie ludzi na Ziemi czy o dobro Ziemi?
    > Umiesz odpowiedzieć na yo pytanie EKOFASZYSTO!

    Yo, yo!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 62. Data: 2023-11-01 18:48:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Nov 2023 17:23:08 +0100, _Master_

    > To dlaczego twierdzisz że spalanie wodoru
    > w już istniejących pojazdach to BREDNIA?

    Bo jego produkcja jak i użytkowanie jest niewiele mniej emisyjne niż
    klasycznych paliw, do tego stwarza znacznie więcej problemów i zagrożeń.
    Dodatkowo, masz tu konkretny moment gdzie ci obrazkowo Jason wytłumaczy
    dlaczego wodór do ISTNIEJĄCYCH pojazdów to brednia:
    https://youtu.be/vJjKwSF9gT8?si=k4H6n9huuCj5i3Ex&t=2
    90

    > Jesteś zacietrzewioną miernotą która dostaje delirki jak ktoś skrytykuje
    > jedynie słuszną religię.

    Krytykuję wszelkie przejawy ciągnięcia Polski na wschód, oraz wypisywania
    bzdur które taka konfederacka kurwa jak ty wypruwa z siebie bo "myśli" że
    ktoś ma jakiś genialny pomysł, który w praktyce jest tylko i wyłącznie
    nieużyteczną ciekawostką.

    > Jak dostaniesz kałasznikowa to będziesz do mnie strzelał?

    Dałbym ci szansę pożyc w ruskim raju, który chcesz tutaj w Polsce zgotować
    oddając swój głos na łżekonfederę. Problem w tym, że zapierasz się rękami i
    nogami aby do tego raju nie trafić. Ty jesteś zdrowy na głowę?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 63. Data: 2023-11-01 18:53:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Nov 2023 17:29:38 +0100, _Master_

    > Jeśli unujne kurwy zdecydują że to uratuje planetę to nie będzie to
    > absurd.

    Znowu piszesz od rzeczy, ruski bocie.

    > Wciskanie Ciężkich i Drogich pojazdów elektrycznych

    Znowu łżesz jak bura konfederacka suka. Elektryki nie są cieżkie, są raptem
    200kg cięższe niż ekwiwalenty spalinowe. To nie jest różnica która może
    negatywnie wpłynąć na zużycie dróg.

    > które tylko na pozór są ekologiczne to jest ABSURD!

    Na pozór tylko dla takiej konfederackiej ruskiej kurwy jak ty, która ma
    rubelki w oczach i w te oczki strach jej zagląda, bo się europa
    uniezależnia od ruskiego soczku. he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 64. Data: 2023-11-01 19:07:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Nov 2023 17:40:19 +0100, _Master_

    > Kiedy w końcu

    No właśnie, kiedy w końcu się nauczysz cytować i nie srać parma postami?
    Bonusu żadnego za ilość tutaj nie dostaniesz. Za skomplikowane to dla
    ruskich botów? Napisali cię tylko na fejsbóka, czy jak?

    > zrozumiesz że to co Ci unijne kurwy wciskają nie jest
    > oparte na wiedzy czy na reakcjach chemicznych czy
    > na rachunku ekonomicznym?

    Nikt mi nic nie musi wciskać, od 6 lat z własnej nieprzymuszonej woli
    jeżdżę na prądzie. I owszem, jest to głównie podyktowane rachunkiem
    ekonomicznym.

    > Oni stwierdzili że MUSI BYĆ napęd elektryczny a Ty to łykasz bo na
    > pierwszy rzut oka wygląda fajnie.

    Ja się cieszę, bo ta decyzja spowodowała rozwój elektromobilności.
    Wcześniej, nawet jakbym chciał, to NIE MOGŁEM jeździć na prądzie, bo nie
    było takich produktów dostępnych, a to dlatego że rusko-turbańska mafia
    paliwowo-spalinowa o to dbała.

    > Problemy zaczynają się jak chcesz to wdrożyć na masową skalę.
    > Można zaklinać rzeczywistość że za kilka lat stać się będzie na ciężki
    > wzbijający pył i tworzący SMOG pojazd zasilany ciężkimi bateriami.

    > Nie będzie tak szybko ani tak pięknie.

    Będzie szybciej niż ta twoja łżekonfedera dojdzie do głosu. Czapę
    dostaliście piękną od Polek i Polaków, mimo szerzenia tych swoich
    populistycznych kłamstw i bredni o unii.

    > Myślisz że nowe podatki od 2024 r. przekonają Kowalskich?

    Myślę że twoje kłamstwa na nikim wrażenia nie robią. Polacy w WIĘKSZOŚCI
    wybrali kierunek zachodni w minionych wyborach, czy ci się to podoba czy
    nie.

    > Nie przekonają. Będą remontować stare auta aby
    > miały status "klasyka" i omijały te podatki

    Cepik na to, że coraz więcej nowych samochodów kupujemy, w tym elektryków.
    No ale ty wiesz lepiej, ruska konfederacka kurwo.

    > a potem będą spalać WODÓR aby ominąć te podatki.

    Taaaak, jasne, robiąc ze swoich samochodów jednosobowce aby ten wodór móc
    zatankować. Z czym do ludzi, konfederacki idioto.

    > A jak nadal będą czuli PRESJĘ, UCISK, PRZYMUS, ZŁODZIEJSTWO to
    > wypierdolą lewaków ekofaszystowskich od KORYTA
    > Ja Ci mówię JAK BĘDZIE!

    Już tak twierdziłeś przed minionymi wyborami, i co?
    Nie wstyd ci, konfederacka kurwo?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 65. Data: 2023-11-01 19:17:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Nov 2023 17:40:19 +0100, _Master_

    > Można zaklinać rzeczywistość że za kilka lat stać się będzie na ciężki
    > wzbijający pył i tworzący SMOG pojazd zasilany ciężkimi bateriami.

    Debillu konfederacki, gdybyś obejrzał przedstawione linki i zrozumiał co
    autor tam WYLICZA, to byś takich bzdur nie pisał dalej. Ale rozumiem, że ty
    tylko po rusku nawijasz, bo angielski to jezyk wroga!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 66. Data: 2023-11-01 22:55:35
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 01.11.2023 o 17:25, _Master_ pisze:

    > Te jebane pisowce utrudniły prosumentom życie właśnie z powodu na
    > wydolność SIECI.
    >
    > Ale propaganda zrobiła z tego nawalankę polityczną.
    >
    > Nie masz pojęcia o wytrzymałości sieci.

    Ty nie masz.

  • 67. Data: 2023-11-02 09:39:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Nov 2023 17:11:54 +0100, _Master_

    > Ale przecież nie chodzi o ZYSK tylko o EKOLOGIĘ ;-)

    Twojej Łżekonfederze chodzi wyłącznie o zysk -- ruskich i turbańskich
    trepów. Zaś ruskom i turbanom nigdy nie chodziło o ekologię, od dekad truli
    ludzi i planetę ekstrakcją ropy, transportem, rektyfikacją, dodawaniem
    ołowiu żeby w tej tłokowej gównotechnologii korby bokiem nie wychodziły.

    > Wypowiedział się specjalista od napędów ;_)

    W przeciwieństwie do ciebie posiadam elementarną wiedzę na temat w którym
    się wypowiadam. Może to zaleta tego, że rozumiem po angielsku, w którym to
    języku jest podawanych 80% rzetelnych źródeł. W twoim kacapskim jest
    mizeria dlatego szerzysz te swoje konfederackie brednie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 68. Data: 2023-11-02 17:16:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Nov 2023 17:25:29 +0100, _Master_

    > Te jebane pisowce utrudniły prosumentom życie właśnie z powodu na
    > wydolność SIECI.

    Jak zwykle zielonego pojęcia o temacie nie masz, tylko bajdurzysz co tam ci
    się wydaje. pisowcy przepierdolili (na rozdawnictwo wszelakie) grube
    miliardy ze sprzedaży emisji CO2, zamiast je włożyć w to na co miały być
    przeznaczone, czyli przygotowania sieci do OZE (czyli zwiększenia ilości
    transformatorów głównie, budowę banków energii itd.). Ale to nie było
    przyczyną skasowania netbillingu, tylko prezesi ichniejszych spółeczek
    zaczęli płakać że po dupie dostają, bo ludzie za dobrze mają.

    > Ale propaganda zrobiła z tego nawalankę polityczną.

    Dokładnie, a najbardziej to napierdalała w bębęn łżekonfedera.

    > Nie masz pojęcia o wytrzymałości sieci.

    Bueheheh, napisał konfederacki dzban który
    o niczym zielonego pojęcia nie ma.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 69. Data: 2023-11-02 20:57:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-01 o 22:55, io pisze:

    > Ty nie masz.

    Przylazłeś tu z piaskownicy, nasrałeś to wracaj i bądź z siebie dumny

  • 70. Data: 2023-11-02 20:58:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-01 o 19:07, Myjk pisze:
    > No właśnie, kiedy w końcu się nauczysz cytować i nie srać parma postami?

    Masz problem. Weź rozpęd ;-)