  • Data: 2013-08-26 13:40:31
    Temat: Re: )
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu nie wyważam.
    Jak masz szczęście (nie pogubiłeś ciężarków) , to nie musisz wyważać raz
    wyważonych kół.
    > Tak samo jak nie wymieniam zaworków co pół roku,
    Ja też nie. Operacja jest nastawiona na typowe uzyskanie funduszy przez
    stację wymieniającą :)
    > nie robię geometrii przy wymianie wahacza czy sworznia w zawieszeniu.
    A tu się nie zgodzę. Możesz mieć szczęście i uda Ci się tak poskładać
    wahacz, że wszystko będzie normalnie, ale czasem komplet opon jest
    droższy...
    > Wiem takie są zalecenia ale nawet porządni fachowcy odwalają ostatnio
    > takie fuszerki że to ja decyduję czy potrzebna regulacja-wyważenie.
    Niestety musze się zgodzić. Jak czasem widzę sposób zabierania się do roboty
    przez mechaników, to mam ochotę odebrać mu klucze.
    Pewnie dlatego sporo ASO wstydzi się pokazywać swoich pracowników i wyprasza
    na kawę. :)
    Dlatego w pierwszej kolejności dużo czytam (serwisówki, fora
    specjalistyczne), a potem uzbrojony w tę wiedzę udaję się osobiście do
    "dupowozu" i okazuje się,
    że większość czynności da się wykonać samodzielnie...
    Nawet, jak muszę dokupić czy dorobić jakiś klucz czy pomoc, to i tak
    wychodzi taniej i mam wrażenie, że lepiej.
    Pozdrawiam.
    WOJO