    Date: Sun, 20 Nov 2011 19:33:43 +0100
    From: Pablo <p...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:

    W dniu 2011-11-20 19:00, J.F. pisze:

    > Owszem, to idiotyczne wyprzedzac zeby zaraz hamulce mocniej wciskac, ale
    > sam pisales o paru km a nie 100m :-)
    > Na paru km to mozna pare minut zaoszczedzic, potem drugi, trzeci raz - i
    > godzina sie uzbiera :-)
    >
    > J.

    Tak średnio w tygodniu robię 650 km .. głównie Tarnów - Warszawa i taka
    kalkulacja do mnie już nie trafia. "Zaoszczędzę" 30 minut, góra godzina
    przy naprawdę sprzyjających okolicznościach ... kosztem.. spalenia
    przynajmniej dodatkowych kilku litrów, kilkunastu komórek nerwowych,
    ryzyka nacięcia się na mandat, zrobienia komuś lub sobie krzywdy.. na
    koniec przyjeżdżam do domu i muszę kolejne pół godziny poświęcić na
    wyparowanie negatywnych emocji na drodze. Podziękował.
    Samochód to dla mnie tylko środek do przemieszczenia się z miejsca A do
    miejsca B, a nie narzędzie do wyładowania frustracji. Od tego mam salę
    gimnastyczną.