  • Data: 2009-05-28 04:20:13
    Temat: Re: ?
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Kozak napisał(a):

    > Czyli traktujecie wszystkich z góry,

    Nie z gory, a z dystansem. Taki drobny niuansik :)

    > ponieważ pare osób *bez*
    > paru słow o sobie zaczeło was jebać?

    Chocby i padlo po wielokroc anizeli pare slow, to nieznajomy jebiacy
    bedzie uchodzil za smedzacego niemerytorycznie przypierdalacza.
    Co innego jezeli taka osoba wczesniej da sie poznac - chocby i tylko
    netowo. Wtedy nad jej zjebami prawie kazdy pochyli sie z uwaga i z
    przyjemnoscia merytorycznie podyskutuje :)

    > Po sobie powiem, że nie lubię się przed obcymi obnażać,

    Przedstawienie sie - bedace przejawem kultury - uwazasz za obnazanie
    sie? No, no... :\

    > po tu się zacząłem wypowiadać żebyśmy się poznali.

    No. Sa szanse. Tylko wczesniej poczytaj sobie archiwum zeby mniej wiecej
    zlapac klymaty ;) Polecam niusy onetu na www - widac ilosc postow w
    watku zanim sie do niego wejdzie - latwo wyciagnac co smaczniejsze
    flejmy/pyskowki ;)