  • 21. Data: 2016-01-02 21:39:34
    Temat: Re: Raspberry Pi Zero i co dalej?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-02 o 15:37, Budyń pisze:

    > Interesuje mnie wyłącznie słonce zatem kamere przykryłem szybą od maski
    spawalniczej. Kamera jest bezpieczna, a obraz prosty do analizy.

    A jak z zachmurzeniem?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2016-01-02 22:28:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 2 stycznia 2016 21:39:32 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    spawalniczej. Kamera jest bezpieczna, a obraz prosty do analizy.

    > A jak z zachmurzeniem?

    a dziekuję, w normie :-)

    Jak slonca nima to co pewien czas obracamy do pozycji wyliczonej, a jak slonce
    wyjdzie to znów na slonce. Ale jak widze ze zachmurzenie bedzie ciagle to mu recznie
    daje komende parkowania.

    b.

  • 23. Data: 2016-01-03 01:31:50
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Adam pisze:

    > A jak z zachmurzeniem?

    Kit z zachmurzeniem, wtedy i tak nie ma na co nakierowywać, co z rosą,
    podgrzewasz szybkę?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 24. Data: 2016-01-03 10:29:06
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 01:32:06 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:

    > Kit z zachmurzeniem, wtedy i tak nie ma na co nakierowywać, co z rosą,
    > podgrzewasz szybkę?

    nie podgrzewam, taki problem sie nie pojawil.

    b.

  • 25. Data: 2016-01-04 14:01:56
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    > Linuxem, w cronie :) Alem doczekał czasów...

    Nie jest to takie głupie na jakie wygląda. Przede wszystkim nie
    potrzebujesz programatorów, system podmienisz zmieniając kartę pamięci.
    Dla początkującego jest to super rozwiązania.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 26. Data: 2016-01-05 00:49:33
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Pszemol wrote:
    > Nawiązując do wątku "Oscyloskop i co dalej" :-)))))
    > chciałbym się nieśmiało pochwalić że wstąpiłem dziś
    > na głupa do sklepu komputerowego w mojej okolicy
    > ("Microcenter" w Westmont, IL) i kupiłem "Pi Zero" :-)
    > Ostatnia sztuka, widać rozchodzą się jak ciepłe ciastka.

    Powstala nawet strona sprawdzajaca stan sklepow :D
    www.smekcio.tk/raspcheck/

    Przeglada
    http://thepihut.com/products/raspberry-pi-zero?varia
    nt=11419016196