  • 1. Data: 2010-05-05 08:03:11
    Temat: Raport automatyczny kwi-10 :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    3.04 - automat na ścianie Kauflanda w Świdniku (mężczyzna ok 50 lat)

    Nic więcej nie zaobserwowałem w kwietniu, ale mam ochotę jeszcze coś
    dopisać :-)

    Się mi wydaje, że 2 automaty (jeden na wysokości normalnej, jeden na
    inwalidzkiej) w w/w Kauflandzie mogą być ostatnimi nowo zamontowanymi w
    Świdniku. Kaufland został otwarty AFAIR w 2004. Następne "centrum
    handlowe" Galeria Venus (najbardziej wypasione we wsi: 2 windy + schody
    ruchome :-)) otwarto wiosną 2006 i już nijakiego automatu w nim nie
    stwierdziłem. Podejrzewam też, że od 2004 nie postawiono żadnego
    automatu wolnostojącego (co najwyżej wymieniano niebieskie i srebrne na
    żółte).

    Przemek