  • Data: 2011-08-06 12:47:20
    Temat: Rajd Rzeszowski i michał bębenek
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podczas rajdu rzeszowskiego niektórzy kierowcy pokazali prawdziwą klasę...
    szczególnie podczas dojazdu drogami publicznymi do odcinków specjalnych.
    Kierowca Lancera Evo X na numerach LKR 10VG, (internet podpowiada,
    że idiota jeżdzący tym samochodem to michał bębenek), podczas dojazdu
    do odcinka medialnego "Nowy Świat" w Rzeszowie ominął na skrzyżowaniu
    kolumnę samochodów która zatrzymała się przed przejściem aby przepuścić
    pieszych,
    przejechał "pod prąd" przed pieszymi będącymi w połowie przejścia,
    następnie jadąc w dalszym ciągu "pod prąd" na podwójnej ciągłej wyprzedził
    jeszcze kilka aut,
    i pojechał dalej, a całość miała miejsce na ulicy Wyspiańskiego w Rzeszowie.
    Mam nadzieję, że kiedyś pan bębenek będzie przechodził ze swoim dzieckiem
    przez przejście,
    tak jak ja robiłem to wczoraj, i jakiś inny wiejski rajdowiec "zdejmie" ich
    z tego przejścia,
    tak jak mnie wczoraj o mały włos z przejścia nie "zdjął" kretyn z w/w
    Lancera.

    Zawsze myślałem, że kierowcy rajdowi prezentują wysoki poziom kultury na
    drodze,
    teraz wiem, że to po prostu wsiowe chłopki.