  • 1. Data: 2011-07-25 20:06:38
    Temat: Radeon 4870 zdechł - co w zamian
    Od: "ChOpLaCz" <x...@x...xx>

    Witam,

    Pada mi Radek 4870.
    Nie powiem, żeby mnie już zaczął denerwować brakiem mocy.
    Trzeba jednak coś wsadzić nowego do pudła, ale cyferkologia
    nowych modeli (4870 mialem 3 lata) przyprawia o zawrót głowy.

    Czy ktos powie, co jest dziś odpowiednikiem wydajności
    4870 (choc parę FPS więcej już by się przydało).

    Nie chce wtopić zbyt dużo monety.
    4870 byl dla mnie do tej pory jeszcze znosny.
    nie chcialbym jednak zakupem cofnąc się :).

    będę wdzieczny za podpowiedzi

  • 2. Data: 2011-07-25 23:10:43
    Temat: Re: Radeon 4870 zdechł - co w zamian
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Nie chce wtopić zbyt dużo monety.
    > 4870 byl dla mnie do tej pory jeszcze znosny.
    > nie chcialbym jednak zakupem cofnąc się :).

    Co byś nie wsadził mocniejszego to i tak procek to zdusi więc wymiana wydaje
    się być bezcelowa bez wymiany platformy. Efekty mogą być nieznacznie lepsze
    co najwyżej.
    tu masz zestawienie http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html
    ja bym dał 6850/6870 jeśli już, prądowo ciut oszczędniej więc zasilacz da
    radę i trochę lepiej od 4870. Jak masz słaby procek to karta i tak będzie
    się nudzić.

  • 3. Data: 2011-07-26 07:02:47
    Od: "ChOpLaCz" <c...@o...pl>

    Dzieki za podpowiedz.

    Mam Quada z poczwornym jajkiem.

    pozdr
    ChOpLaCz

    5496 (20101001) __________

    part000.txt - nie mozna zakonczyc dekompresji (mozliwe powody: zbyt mala ilosc
    wolnej pamieci lub miejsca na dysku albo problem z folderami tymczasowymi)

  • 4. Data: 2011-07-26 13:05:44
    Od: "ChOpLaCz" <x...@x...xx>

    Dzieki za rady.

    Jak sie tego nie dokopałem ?!

    Mam cztererojajecznego
    QuadCore Intel Core 2 Quad, 2400 MHz

    ale chodzi to na ASUS P5K
    tam mam tylko PCI-E x16
    czy pójdą na tym karty PCI-E 2.0 - 2.1 ?!

  • 5. Data: 2011-07-26 15:59:49
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Mam cztererojajecznego
    > QuadCore Intel Core 2 Quad, 2400 MHz

    te procki są dość mułowate, taka jest moja opinia na podstawie
    własnoręcznych testów i wrażenia jakie sprawia system na nich działający.
    Owszem obliczeniówka jako tako ale do gier to wybór mocno średni więc
    wsadzenie mocniejszej grafiki na niewiele się zda.

    > ale chodzi to na ASUS P5K
    > tam mam tylko PCI-E x16
    > czy pójdą na tym karty PCI-E 2.0 - 2.1 ?!

    Pójdą.

  • 6. Data: 2011-07-26 16:46:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > te procki są dość mułowate, taka jest moja opinia na podstawie
    > własnoręcznych testów i wrażenia jakie sprawia system na nich działający.

    Bredzisz.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2011-07-26 17:20:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 26 Jul 2011 18:46:10 +0200, marfi napisał(a):

    > Bredzisz.

    Nie wpadło Wam do głowy, że ustalenie tego faktu lepiej zostawić do momentu,
    w którym dowiemy się który z czterordzeniowców Intela autor wątku użytkuje?

    [ Bras: When nobody knows nothing... somebody knows something. ]
    [ ("CSI 9x23 Hog Heaven") ]

  • 8. Data: 2011-07-26 17:28:02
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Doxent wrote:

> [...]
    > Owszem obliczeniówka jako tako ale do gier to wybór mocno średni więc
    > wsadzenie mocniejszej grafiki na niewiele się zda.

    na q6600 i kilku roznych kartach (gtx 260, gtx 285, r5870, r6950 2GB,
    r5970, r6950 1GB, gtx 560ti) pogrywalem na 1920x1200 w sporo roznych tytulow
    i nigdy nie zauwazylem zeby to on byl problemem

    nie widze tez zadnych roznic w dzialaniu systemu miedzy q6600 a i3-540@3,66

    za to po tymczasowej przesiadce na E6400@2,66 od razu widac jak wszystko muli

    mysle ze nawet niepodkrecany q6600 dalej bez najmniejszych problemow mozna
    polaczyc z kartami z gornej czesci sredniej polki cenowej, a po wyciagnieciu
    3,3-3,4 (tyle mozna miec na praktycznie kazdym egzemplarzu G0) mozna go
    spokojnie zostawic do grania w nowe gry na kolejny rok czy dwa

  • 9. Data: 2011-07-26 17:38:13
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Przemysław Ryk wrote:
    > Nie wpadło Wam do głowy, że ustalenie tego faktu lepiej zostawić do momentu,
    > w którym dowiemy się który z czterordzeniowców Intela autor wątku użytkuje?

    uzytkuje q6600 w steppingu b3 lub g0, inne quady 2.4 ghz nie wyszly

  • 10. Data: 2011-07-26 17:44:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > dlaczego tak sądzisz? Testowałem więcej w życiu sprzętu niż mógł by
    > pomieścić stadion narodowy wiec jak masz coś konkretnego to wtedy się
    > wypowiadaj.
    > Akurat co do Q6600 mam takie zdanie, że to procesor podły i do gier się
    > zupełnie nienadający. Wolne FSB, dużo TDP i wybór jak kulą w płot.

    A ja uważam, że bredzisz.

    --
    marfi