eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPytanie teoretycznePytanie teoretyczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Pytanie teoretyczne
    Date: Sun, 18 Jun 2017 15:53:05 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 12
    Message-ID: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 176.221.121.121
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1497793992 1352 176.221.121.121 (18 Jun 2017 13:53:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jun 2017 13:53:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607915
    [ ukryj nagłówki ]

    Co jest bardziej ekonomiczne :
    1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
    2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
    3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?

    Osobiście wydaje mi się że pierwsze co sugeruje teoria odwróconej cykloidy.
    Doswiadczenie takie mozna zobaczyc w tym filmiku :
    https://www.youtube.com/watch?v=BiC_XWpaL14

    Pzdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: