  • 11. Data: 2011-09-16 06:32:17
    Temat: Re: Pytanie o tuner DVB-T dzialajacy w PL
    Od: a...@p...pl

    On 15 Sep 2011 17:43:27 GMT, AcidPit <s...@g...com> wrote:

    >Jakich parametrow szukac w tunerach na ebay, ktore beda dzialac na 100% w
    >pl?
    >
    >Ma być mpeg4 czy mpeg2 , jestem zmieszany na maxa..

    kup dvb-t2 (pod freeview HD)

    odbierze dvb-t/mpeg2 (to co w UK freeview SD)
    odbierze dvb-t2/mpeg4 (co co w UK freeview HD)
    odbierze dvb-t/mpeg4 (co w PL) fonia mpeg (napewno), a czy AC-3 i
    E-AC3 (to musisz sprawdzic w szczegolowej dokumentacji)

    poza tym taki tuner z UK (freeview HD) moze nie miec wejscia na ew.
    modul CAM, co w Polsce na razie nie jest konieczne, ale za chwile??
    knowbody knows.

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2011-09-20 08:15:50
    Od: AcidPit <s...@g...com>

    $6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli Ci to coś rozjaśni, to porszę
    > http://www.mi.gov.pl/files/0/1792457/SPECv061.pdf info prosto ze źródła

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam :)