  • 71. Data: 2010-11-09 19:09:32
    Temat: Re: Pytanie o sens stosowania SSD
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-09 19:16, Tomasz Jasiński pisze:
    > Ja też mogę podać kilka linków, ale niezbyt wiele z tego wynika:

    No właśnie. Sprzeczne opinie krążą i stąd moja dyskusja tu... Uznałem,
    że najlepiej pogadać z praktykami.

    > Dworujesz sobie.

    Nic nie poradzę, że nie chcą padać dyski HDD, które wybierałem.
    Przepraszam. :-D

    W sumie nie jestem serwisem więc trudno brać moje doświadczenia za jakiś
    wyznacznik oczywiście. Moje doświadczenie to jakieś 30-40 dysków może.

  • 72. Data: 2010-11-10 17:20:53
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-11-09 19:49, Marek pisze:
    > Właśnie czytam kartę katalogową. Super sprawa! A pamięć SSD jest na SLC
    > co jeszcze bardziej podkręca atmosferę. Ceny są też bardzo przyzwoite.
    >
    > Analizuję
    > http://www.seagate.com/docs/pdf/pl-PL/sales/momentus
    -xt-benchmark-results.pdf
    > i nieco zmartwiło mnie, że w przypadku Adobe zysk jest zaledwie 15%. :-(
    > To niezauważalna różnica. Zastanawiam mnie też dlaczego nie wykorzystuje
    > się SATA3 i dlaczego Momentus XT dyskiem zewnętrznym dedykowanym
    > laptopom a nie wewnętrznym - dla komputerów stacjonarnych. To głównie w
    > nich stawia się na szybkość.
    Momentus XT jest celowany jako dysk _systemowy_ do laptopów, nie jako
    _ze_wnętrzny (to jest zwykły dysk 2.5" sata po prostu). W zwykłym
    blaszaku też go można stosować z powodzeniem, zresztą parametry ma
    całkiem dobre nawet w porównaniu do dysków 3.5", więc czemu nie.
    Tyle że w blaszakach nic nie stoi na przeszkodzie (poza finansami) by
    dać "zwykły" ssd na system, + 1-2TB "zwykły" hdd na dane.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 73. Data: 2010-11-10 21:30:05
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 09 Nov 2010 20:09:32 +0100
    doszła do mnie wiadomość <ibc69c$ore$1@news.net.icm.edu.pl>
    od Marek <b...@e...com> :

    >Nic nie poradzę, że nie chcą padać dyski HDD, które wybierałem.
    >Przepraszam. :-D

    Też tak kiedyś miałem, do czasu, teraz mam backupy(muszę jednak
    przyznać, że zupełnego padu przez kilka lat nie zaliczyłem, jakieś tam
    drobniutkie bad-sektorki, to pewnie dzięki zasilaczom i kablom, na
    których przestałem oszczędzać).

  • 74. Data: 2010-11-11 11:41:39
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 09.11.2010 19:10, Saiko Kila pisze:
    > U mnie sam podkatalog winsxs w Viście zajmuje 19,5 GiB. Ten podkatalog

    To teraz dowiedz się, co to za katalog i dlaczego *pokazuje*,
    że ma 19.5 GiB, a *ma* zdecydowanie mniej :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 75. Data: 2010-11-11 12:02:52
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    U mnie pokazuje 4,17 GB

    Tu coś niecoś na temat winsxs
    http://www.centrumxp.pl/SkrzynkaPytan/1863,1,Czym_je
    st_folder_WinSxS.aspx

    --
    animka

  • 76. Data: 2010-11-11 12:09:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-11 19:12, Papo5merfo pisze:

    > to ie instaluj tego syfu, albo usuń masę śmieci i zmieścisz się w paru
    > giga:O)
    > XP i Linux żondzi:O)
    > u mnie bez problemu system z całą masą oprogramowania (kturegi i tak w
    > większosci nie używam) zajmuje ledwo ponad 2giga, więć na 20stu to jeszcze
    > masę filmuf i gierek bym upchnoł::O)

    Analfabeto, przeczytaj sobie to:
    http://windowshosting.pl/Folder.WinSxS.dlaczego.jest
    .taki.wielki

    --
    animka

  • 77. Data: 2010-11-11 14:18:32
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 11 Nov 2010 12:41:39 +0100, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >To teraz dowiedz się, co to za katalog i dlaczego *pokazuje*,
    >że ma 19.5 GiB, a *ma* zdecydowanie mniej :)
    Same hadlinki? Jest jakaś komenda która pokaże rzeczywistą zajętość?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 78. Data: 2010-11-11 18:12:45
    Od: "Papo5merfo" <b...@o...pl>

  • 79. Data: 2010-11-11 21:37:03
    Od: Marek <b...@e...com>

    P.S.
    Znalazłem dyskusję m.in. na temat SSD, która była bodźcem do zadania
    pytania tu na grupie.

    http://groups.google.com/group/pl.comp.lang.c/browse
    _frm/thread/54e68feb28e90784/ec049c46bca414fa?tvc=1&
    q=SSD+group%3Apl.comp.lang.c#ec049c46bca414fa

    Pisze tam ktoś na temat stosowania SSD w robotach i awariach tych dysków
    średnio co pół roku.

  • 80. Data: 2010-11-11 23:29:05
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 15:18:32 +0100, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Same hadlinki? Jest jakaś komenda która pokaże rzeczywistą zajętość?

    http://www.heise.de/software/download/cttruesize/502
    72
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]