-
31. Data: 2013-10-23 08:59:10
Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Tue, 22 Oct 2013 13:08:29 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM.
>
> I na skuterze można się zabić... 90 KM i 65 Nm to nie są kosmiczne
> wartości.
Jak się przesiadłem po jednym sezonie z GS500 na RF600, która miała mniej wiećej
takie same
osiągi na papierze jak FZR to jednak czułem respekt dość długo.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/
-
32. Data: 2013-10-23 10:35:10
Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:
>> Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec,
>> a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy.
>
> I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?
To wtryskiwacze też odcinasz.
Albo przewód paliwowy z gaźnika.
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
-
33. Data: 2013-10-23 10:57:19
Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-10-23, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
>>> Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec,
>>> a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy.
>>
>> I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?
>
> To wtryskiwacze też odcinasz.
>
> Albo przewód paliwowy z gaźnika.
>
Zwlaszcza jak wszystkie 4 sa zasilane jedna linia :-)
Ale to wystarczy zle skrecic pokrywki przepustnic, ze nie bedzie
szczelnosci. Mialem tak. Od jakiegos czasu wydawalo mi sie, ze cos
ubylo mocy i bylem mega zadowolony ze spalania a sie okazalo, ze
jedna przepustnica w ogole nie pracuje.
--
Artur
ZZR 1200
-
34. Data: 2013-10-23 12:33:55
Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
W dniu 23.10.2013 10:35, Adam Wysocki pisze:
> Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:
>
>>> Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec,
>>> a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy.
>>
>> I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?
>
> To wtryskiwacze też odcinasz.
>
> Albo przewód paliwowy z gaźnika.
Ano właśnie. A to już trochę bardziej skomplikowane niż zdjęcie fajki ze
świecy. I nie zawsze możliwe - nie wiem, jak w R4 czy R2.
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
-
35. Data: 2013-10-23 12:40:21
Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2013-10-23 10:35, Adam Wysocki pisze:
> Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:
>
>>> Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec,
>>> a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy.
>>
>> I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?
>
> To wtryskiwacze też odcinasz.
>
> Albo przewód paliwowy z gaźnika.
>
najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie
wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy
byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
36. Data: 2013-10-23 12:41:19
Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2013-10-22 07:59, ursyn pisze:
> W dniu piątek, 18 października 2013 12:13:54 UTC+2 użytkownik Monster napisał:
>
>> Najprędzej chciałby taką blokadę na pstryczek,35KW tylko na przeglądzie.
>
> Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec, a dla R2
od jednej. I już masz połowę mocy. Dobrze zamiast świecy zamontować taką przelotówkę
pustą w środku, to nikt nic nie zauważy. Sam tak robię co jakiś czas.
>
> Pozdrawiam.
>
>
> Ps. To prawda.
>
Nie wkrecaj chlopakow bo lykaja wszystko jak mlode leszcze.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
37. Data: 2013-10-23 13:08:49
Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2013-10-23 12:40, Kuczu pisze:
> najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie
> wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy
> byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem.
tłoki lepiej wyjac, mniejsza masa = szybciej wchodzi na obroty !
a paliwo rureczką spoko można wrócic do baku, a jak ktos sie zapyta co
to za rurka to wtedy mozna powiedziec ze to sie przy enduro i stuncie
przydaje - starczy zerknac na zawodowcow!
pozdr
newrom
--
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---
-
38. Data: 2013-10-23 14:37:36
Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 23 Oct 2013 13:08:49 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie
>> wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy
>> byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem.
>
> tłoki lepiej wyjac, mniejsza masa = szybciej wchodzi na obroty !
A jeśli ktoś ma singla?
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/
-
39. Data: 2013-10-23 14:39:43
Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-10-23, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
>>> najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie
>>> wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy
>>> byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem.
>>
>> tłoki lepiej wyjac, mniejsza masa = szybciej wchodzi na obroty !
>
> A jeśli ktoś ma singla?
>
Tym lepiej! Potrzebna jest wtedy tylko jedna szmata i wklada sie ja
w wydech.
--
Artur
ZZR 1200
-
40. Data: 2013-10-23 14:53:56
Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 23 Oct 2013 12:39:43 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:
>>>> najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie
>>>> wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy
>>>> byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem.
>>>
>>> tłoki lepiej wyjac, mniejsza masa = szybciej wchodzi na obroty !
>>
>> A jeśli ktoś ma singla?
>>
> Tym lepiej! Potrzebna jest wtedy tylko jedna szmata i wklada sie ja
> w wydech.
Sprawdzę może w weekend, bo ostatnio mnie mój singiel strasznie
sponiewierał :)
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/