    From: "R2" <s...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Pytanie. Czy gaźniki od GPZ 500 będą pasowac do ER 5?
    Date: Fri, 9 Apr 2010 19:06:45 +0100

    Jak w temacie, mojego kolegi bratu szlag trafił membrane na gaźniku. W
    Polsce powiedzieli mu , że to koszt rzędu 600 zł , w Anglii ponad 100
    funtów. Szukaliśmy na ebayu ale taniej wychodzi kupić całe gaźniki,
    najtaniej wyszło by wziąc od GPZ ( podobno pasują) tak powiedział sam
    zainteresowany, który nie wiem skąd to usłyszał.
    Także pytanie do znawców tematu, będą pasować czy nie.
    Pozdro
    Artur