    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Punto II 1.9 JTD ubytek płynu chłodniczego
    Date: Mon, 15 Feb 2010 09:29:58 +0100

    Witajcie
    Po wymianie termostatu mam dziwne objawy a dokładniej ubywa mi płynu.
    Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie to, że ubędzie lekko poniżej
    minimum i tak się utrzymuje. Przejechałem już od tego okresu 30tyś,
    wycieków nie widać zwłaszcza teraz jak pogoda jest jaka jest i wszystko
    jest mokre. Co jakiś czas robię dolewkę ale niestety znowu ubywa.
    Ma ktoś jakieś pomysły? Przecież gdyby była gdzieś dziura albo coś
    takiego to by ubywało więcej niż tylko lekko poniżej minimum. Silnik
    rozgrzewa się prawidłowo i trzyma temperaturę, termostat oryginalny.

    --
    krzysiek82