  • 1. Data: 2014-03-23 22:24:44
    Temat: Przystosowanie AvrSide do ATmega2561
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    W jaki sposób przystosować zestaw: edytor AvrSide (v2.8) i kompilator WinAVR
    (20060421) do pracy z procesorem ATmega2561. W menu ustawień nie ma w
    zestawie takiego procesora, bo jest to w miarę nowy typ. Różni się od
    ATmega128 podwojoną pamięcią Flash oraz zmienionymi adresami kilku rejestrów
    sprzętowych np. liczników.
    Jestem bardziej elektronikiem niż informatykiem i program AvrSide który
    automatyzuje sporo ustawień jest dla mnie bardzo wygodny.

    Darkac

  • 2. Data: 2014-03-24 09:16:30
    Temat: Re: Przystosowanie AvrSide do ATmega2561
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 23.03.2014 o 22:24 Darkac <d...@w...pl> pisze:

    > W jaki sposób przystosowaae zestaw: edytor AvrSide (v2.8) i kompilator
    > WinAVR
    > (20060421) do pracy z procesorem ATmega2561. W menu ustawien nie ma w
    > zestawie takiego procesora, bo jest to w miare nowy typ. Ró?ni sie od
    > ATmega128 podwojon? pamieci? Flash oraz zmienionymi adresami kilku
    > rejestrów
    > sprzetowych np. liczników.
    > Jestem bardziej elektronikiem ni? informatykiem i program AvrSide który
    > automatyzuje sporo ustawien jest dla mnie bardzo wygodny.
    Poszukać w katalogu AvrSide plików *.h w których są definicje rejestrów,
    skopiować z 128
    nadać nową nazwę i poprawić co trzeba, pliki są tekstowe i łatwo mozna
    dojść
    o co w nich chodzi.
    --

    Pozdr