  • 11. Data: 2010-08-01 13:23:51
    Temat: Re: Przyspieszenie na OpenCL, CUDA, DirectCompute, itd
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 01/08/10 02:14, Mariusz Marszałkowski wrote:

    > Właśnie tego nie wiem jak to szybko się wykona na GPU. Czy jest
    > możliwe zwiększenie wydajności o teoretyczny współczynnik 60 razy?

    http://portal.acm.org/beta/citation.cfm?id=1816021&c
    oll=GUIDE&dl=GUIDE&CFID=94608761&CFTOKEN=50783980&re
    t=1

    bedziesz musiał wydac $15 (albo skorzystac z członkowstwa w ACM)

    B.

  • 12. Data: 2010-08-01 15:52:43
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 1 Sie, 15:23, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:

    > http://portal.acm.org/beta/citation.cfm?id=1816021&c
    oll=GUIDE&dl=GUID...

    > bedziesz musiał wydac $15 (albo skorzystac z członkowstwa w ACM)
    >
    > B.

    Nie wiem czy dobrze rozumiem... Zdaniem autorów dobrze zoptymalizowany
    kod na GTX280 działa zaledwie 2.5 razy szybciej od dobrze
    zoptymalizowanego
    kodu na i7 920? GTX280 wg Wikipedii ma 550GFLOPS-ów. Dziwne...

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-08-01 16:30:12
    Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-01 17:52, Mariusz Marszałkowski pisze:

> [...]
    > zoptymalizowanego
    > kodu na i7 920? GTX280 wg Wikipedii ma 550GFLOPS-ów. Dziwne...

    Nie mam dostępu do artykułu, więc mogę tylko zgadywać, że problem
    nie leży w mocy obliczeniowej procesorów, tylko w odpowiednio szybkim
    dostarczeniu im danych do obliczeń - przy bardzo wielu procesorach
    wąskim gardłem jest zwykle dostęp do pamięci dzielonej lub komunikacja
    między procesorami.