  • 1. Data: 2009-04-07 12:58:21
    Temat: Przewodowe sterowanie obiektywem kamery
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Za tylną szybą samochodu chciałbym zamontować kamerę cyfrową. Jak
    przewodowo sterować zoom'em obiektywu? Już kiedyś napisano na Grupie, że
    kamery Sony mają złącze LANC, za pomocą którego można dokonać powyższego
    sterowania. Czy ktoś z Grupowiczów wykonał takie sterowanie i czy
    pomógłby, w postaci schematu i opisu, je wykonać? Może gdzieś w
    Internecie znajdują się gotowe rozwiązania, jeżeli tak, to gdzie? Chodzi
    mi o proste sterowanie, najlepiej za pomocą styków lub potencjometru. W
    razie potrzeby chętnie odpowiem na zadawane pytania.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2009-04-07 21:11:37
    Temat: Re: Przewodowe sterowanie obiektywem kamery
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Tata wrote:
> [...]
    > to gdzie? Chodzi mi o proste sterowanie, najlepiej za pomocą styków
    > lub potencjometru. W razie potrzeby chętnie odpowiem na zadawane
    strona ta i podobne http://www.boehmel.de/lanc.htm

    Tmek