  • 1. Data: 2012-11-22 13:13:28
    Temat: Przetwornik A/D + DSP
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Zanim zacznę szukać, to z lenistwa pozwolę sobie najpierw tutaj zadać
    pytanko, czy w ogóle warto szukać i czy w ogóle coś takiego istnieje.
    Problem jest następujący: jest sobie przetwornik A/D(12-bit,80MHz).
    Dane konwersji wypluwa szeregowo z zegarem 6x80=480MHz(DDR2). Mam więc
    3 pary sygnałów LVDS - DATA,CLK,FRAME(początek/koniec kolejnego
    słowa). Pytanie: czy są produkowane DSP, które są w stanie łyknąć to
    przez GPIO? Jeżeli tak, to chyba powinny mieć wbudowany mechanizm
    sprzętowy do tego rodzaju komunikacji, bo zsynchronizować to siano
    softwarowo wydaje się być raczej mało realne. Co Wy na to?

  • 2. Data: 2012-11-25 11:31:01
    Temat: Re: Przetwornik A/D + DSP
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2012-11-22 13:13 Stachu Chebel napisał(a):

> [...]
    > sprzętowy do tego rodzaju komunikacji, bo zsynchronizować to siano
    > softwarowo wydaje się być raczej mało realne. Co Wy na to?

    Pierwsze z brzegu 16-bitowe DSPki Texasa (np. TMS320VC5416) łykną takie
    dane na synchronicznym porcie szeregowym (McBSP). Jedyne co musisz to
    przetworzyć wcześniej sygnał różnicowy LVDS na normalny CMOS. Są do tego
    gotowe scalaki.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/