  • Data: 2009-06-25 10:31:36
    Temat: Przetwornica/stabilizator/? 110V~AC/24V DC
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Na jednym z blokow, gdzie bede mial siec spoldzielnia mieszkaniowa by
    ograniczyc "kradziez" pradu z klatek schodowych wlozyla jakies
    pierunstwo i na wyjsciu jest 110V z obcieta czescia sinusoidy - nie
    jestem w stanie dokladnie sprawdzic tego napieia, gdyz nie mam oscylatora.

    Suma sumarum, wszystkie podlaczane zasilacze - czy transformatorowe czy
    impulsowe predzej czy pozniej pala siebie lub sprzet pod nie podlaczony.

    Potrzebuje rozwiazania/ukladu, ktore "wyprostuje" mi podany prad na 24V DC.

    Mozecie cos polecic, ewentualnie czy ktos podjalby sie stworzenia
    takiego ustrojstwa ?:)

    M.