  • 1. Data: 2016-11-09 13:56:19
    Temat: Przestrzeganie przepisów
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Wczoraj w radio była audycja na temat postaw pracowników w stosunku do
    zasad BHP.
    http://www.outsourcingportal.eu/pl/userfiles/image/r
    aporty/2016/11/9/Raport_Bezpieczestwo_Pracy_w_Polsce
    _2016.pdf
    Przeczytajcie strony 28 i 29.
    Myślę, że identycznie jest na drogach, z tym, że tzw "formalistów" na
    drogach będzie pewnie mniej, bo co innego wymagać od pracodawcy za jego
    pieniądze, a co innego wymagać od siebie na swój rachunek.
    Jacek
    PS
    ciekawe, do której grupy zaliczyć można mojego ulubieńca Konkolewskiego.
    Czy jest formalistą tylko przed kamerą, czy cały czas?

  • 2. Data: 2016-11-09 19:10:27
    Temat: Re: Przestrzeganie przepisów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > ciekawe, do której grupy zaliczyć można mojego ulubieńca Konkolewskiego.
    > Czy jest formalistą tylko przed kamerą, czy cały czas?

    znajdz i pojezdz za nim z kamerka to sie dowiesz.

    --
    Pozdrawia... Budzik