    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Przeniesienie partycji recovery z SSD na HDD
    Date: Tue, 1 Mar 2016 19:57:23 +0100

    Hej, więc mam od paru miesięcy upragniony dysk SSD w desktopie i super.
    Wiadomo - SSD - szybko kończy się miejsce. Wpakowałem więc do tego
    desktopa jego stary HDD 80GB i od razu ulżyło :-)
    Ale na SSD tkwi cały czas partycja z "nośnikiem" instalki Windows 7. Od
    czasu do czasu system ma prawo sięgnąć do tej partycji. Np. gdy zmieniam
    zainstalowane składniki Windows. Chciałbym zwolnić miejsce na SSD.
    Sklonuję więc tą partycję na HDD i zwolnię to miejsce na SSD.
    Czy Windows się sam zorientuje, kiedy zajdzie taka potrzeba?
    Jakie jeszcze komplikacje mi grożą?