-
1. Data: 2012-03-08 17:45:04
Temat: Przeniesienie numeru i brak możliwości technicznych.
Od: nadir <n...@h...org>
Mam następujący problem z TPSA, zmieniam miejsce zamieszkania, zgłosiłem
więc na infolinii chęć przeniesienia numeru do nowej lokalizacji,
niestety, brak jest możliwości technicznych w miejscu docelowym. Chcę
zachować numer i abonament, ale na infolinii powiedzieli mi, że mogę to
zrobić, ale jedynie zawieszając usługę i płacąc jakąś tam opłatę
miesięczną za utrzymanie linii do czasu aż możliwości się pojawią. Żeby
nie płacić, to mogę zrezygnować z usługi, a potem podpisać nową na
nowych warunkach, jednak nie interesuje mnie to, bo po pierwsze nie ma
już w ofercie abonamentu, który posiadam, a dodatkowo tracę numer na
którym najbardziej mi zależy.
Nie mogę się dokopać do przepisów to regulujących, bo wszelkie umowy i
zmiany regulaminów, które do tej pory mnie obowiązują w czasie
przeprowadzki się gdzieś podziewają, a na stronach tp też nie potrafię
znaleźć nic na ten temat.
Czy tpsa nie ma już obowiązku bezpłatnie zawiesić numery w przypadku
braku możliwości technicznych i przywrócić go gdy się pojawią?
-
2. Data: 2012-03-08 19:43:03
Temat: Re: Przeniesienie numeru i brak możliwości technicznych.
Od: "brum" <s...@n...berdyczow>
> Czy tpsa nie ma już obowiązku bezpłatnie zawiesić numery w przypadku braku
> możliwości technicznych i przywrócić go gdy się pojawią?
a miala kiedykolwiek taki obowiazek?
-
3. Data: 2012-03-08 19:50:14
Temat: Re: Przeniesienie numeru i brak możliwości technicznych.
Od: "B.G" <z...@w...com.eu>
Dnia 08-03-2012 o 18:45:04 nadir <n...@h...org> napisał(a):
> Czy tpsa nie ma już obowiązku bezpłatnie zawiesić numery w przypadku
> braku możliwości technicznych i przywrócić go gdy się pojawią?
A w ogóle był kiedyś taki proceder? nie pamiętam aby uprawiano takie
dziwactwo.
Przenieś numer do opa VOIP. Przypuszczam że jakiś Internet będziesz miał w
nowej lokalizacji.
--
B.G
-
4. Data: 2012-03-08 21:32:23
Temat: Re: Przeniesienie numeru i brak możliwości technicznych.
Od: nadir <n...@h...org>
Użytkownik brum napisał:
>> Czy tpsa nie ma już obowiązku bezpłatnie zawiesić numery w przypadku braku
>> możliwości technicznych i przywrócić go gdy się pojawią?
>
> a miala kiedykolwiek taki obowiazek?
>
>
Dawno temu, na innym numerze miałem taki myk, przez dwa-trzy miesiące,
zanim nie pojawiły się możliwości, numer był obustronnie wyłączony i nie
było w tym czasie opłat abonamentowych.
Zresztą obecnego numer nie chcę przenieść na jakieś wygnajewo, sąsiedzi
mają telefony, kanalizacja jest, tylko chęci ze strony tpsa brak.
-
5. Data: 2012-03-08 21:41:48
Temat: Re: Przeniesienie numeru i brak możliwości technicznych.
Od: nadir <n...@h...org>
> A w ogóle był kiedyś taki proceder? nie pamiętam aby uprawiano takie
> dziwactwo.
Żadne dziwactwo, były czasy gdy zawieszenie świadczenia usług było
bezpłatne, wiem że teraz jest to płatne.
Ja bym bardzo chciał żeby tpsa świadczyła mi usługi w nowym miejscu, ale
nie chcą/nie mogą nie z mojej winy.
> Przenieś numer do opa VOIP. Przypuszczam że jakiś Internet będziesz miał
> w nowej lokalizacji.
Że mogę przenieść, to wiem, ale właśnie w nowej lokalizacji nic nie ma,
sąsiedzi mają jedynie DSL-e albo internet po GSM i jemu podobnych.
-
6. Data: 2012-03-08 23:00:07
Temat: Re: Przeniesienie numeru i brak możliwości technicznych.
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
nadir napisał:
>> Przenieś numer do opa VOIP. Przypuszczam że jakiś Internet będziesz
>> miał w nowej lokalizacji.
> Że mogę przenieść, to wiem, ale właśnie w nowej lokalizacji nic nie
> ma, sąsiedzi mają jedynie DSL-e albo internet po GSM i jemu podobnych.
W ostateczności można numer w VoIP przekierować na komórkę. Biorąc pod
uwagę, że roczny koszt utrzymania przeniesionego numeru może wynosić np.
1 zł, to pieniądze zaoszczędzone na tepsianym abonamencie starczają na
kilkadziesiąt minut przekierowanych minut miesięcznie. A do TP z numerem
wrócić zawsze można (choć nie wiem po co).
--
Jarek
-
7. Data: 2012-03-09 06:19:22
Temat: Re: Przeniesienie numeru i brak możliwości technicznych.
Od: "brum" <s...@n...berdyczow>
> W ostateczności można numer w VoIP przekierować na komórkę.
mozna rowniez z numeru stacjonarnego utworzyc alias do komorkowego, chyba
juz wszyscy maja ta usluge
ale skoro autor watku chce dotowac tepse, to takie rozwiazania nie sa
wyjsciem
-
8. Data: 2012-03-09 11:50:06
Temat: Re: Przeniesienie numeru i brak możliwości technicznych.
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
brum napisał:
>> W ostateczności można numer w VoIP przekierować na komórkę.
>
> mozna rowniez z numeru stacjonarnego utworzyc alias do komorkowego,
> chyba juz wszyscy maja ta usluge
To jednak kosztuję więcej niż 8 groszy miesięcznie.
> ale skoro autor watku chce dotowac tepse, to takie rozwiazania nie
> sa wyjsciem
Może dotować bezpośrednio przelewem na konto. Kłopot tylko z tym, że
urząd skarbowy może chcieć podatek od darowizny -- nie wiem czy dla
osób trzecich jest jakaś kwota zwolniona z podatku. W razie czego
jest jescze wpłata gotówkowa na poczcie -- to da się zrobić względnie
anonimowo.
--
Jarek
-
9. Data: 2012-03-09 15:20:09
Temat: Re: Przeniesienie numeru i brak mo?liwo?ci technicznych.
Od: Jingiel <x...@x...xx>
W dniu 2012-03-09 07:19, brum pisze:
>> W ostateczno?ci mo?na numer w VoIP przekierowa? na kom?rk?.
>
> mozna rowniez z numeru stacjonarnego utworzyc alias do komorkowego, chyba
> juz wszyscy maja ta usluge
> ale skoro autor watku chce dotowac tepse, to takie rozwiazania nie sa
> wyjsciem
>
>
Można przenieść numer np. do t-mobile domowy
--
Jingiel
-
10. Data: 2012-03-09 18:07:06
Temat: Re: Przeniesienie numeru i brak możliwości technicznych.
Od: "brum" <s...@n...berdyczow>
>> mozna rowniez z numeru stacjonarnego utworzyc alias do komorkowego,
>> chyba juz wszyscy maja ta usluge
>
> To jednak kosztuję więcej niż 8 groszy miesięcznie.
rozne rzeczy roznie kosztuja
alias wezmiesz z komorka, voipa niekoniecznie