  • 31. Data: 2009-12-15 14:55:41
    Temat: Re: Przekłamania licznika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Ent" <h...@o...pl> napisal w
    > dokladnie, ale ZE i tak jest zawsze o krok do tylu za pomyslowym
    > odbiorca który sobie trzyma kolumny glosnikowe w skrzynce na
    > licznik albo przykleja przepis na sernik magnesem neodymowym do
    > licznika

    A ja wlasnie nie jestem pewien czy z tylu czy z przodu, bo kazdemu
    mozna zarzucic ze celowo licznik rozmagnesowal, czy telefon ulegl
    awarii z powodu zalania ..

    J.

  • 32. Data: 2009-12-15 14:57:01
    Temat: Re: Przek^(3)amania licznika
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 15:53:47 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mowisz ze da sie licznik tak zaekranowac ?

    Da się. Zresztą, dziś sa elektroniczne w zbliżonej cenie a łatwiejsze w
    montażu i obsłudze. I zupełnie niewrażliwe na magnesy.
    --
    Jacek

  • 33. Data: 2009-12-15 16:21:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl>

    > Da się.

    Bede polemizowal. W koncu nigdzie nie ma napisane ze nie wolno
    postawic obok cewki o 10 teslach w impulsie :-)

    >Zresztą, dziś sa elektroniczne w zbliżonej cenie a łatwiejsze w
    > montażu i obsłudze. I zupełnie niewrażliwe na magnesy.

    Sa wrazliwe. Tylko maja czujnik pol magnetycznych.
    Jakby byly niewrazliwe, to by nie mialy :-)

    A sa w stalowej obudowie ? Ja nie, to sa wrazliwe wielokrotnie
    bardziej :-)

    J.

  • 34. Data: 2009-12-15 17:06:16
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Ale co - chcesz amerykanizacji zycia spolecznego ?
    > Skoro napisali ze nie wolno prac kota, to ja upiore kanarka i wystapie o
    > milion dolarow ?

    Pewnie nam by się przydała.
    Przed godziną podawali w teleekspresie że facet gonił złodzieja, powybijał
    mu szyby w samochodzie i dostał 1000zł grzywny.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mezczyzna-ska
    zany-bo-gonil-zlodziei,wid,11778003,wiadomosc_prasa.
    html?ticaid=19492

    Czy to normalne?
    Podobnie ZE, czy to normalne że ma możliwość wyceniania prognoz?
    To że ZE nas rąbie, to nie jego wina, tak u nas jest, rąbie się każdego bo
    takie jest prawo.
    Uciekający złodziej zgodnie z prawem, ZE zgodnie z prawem. Takie mamy prawo.

    --
    Desoft

  • 35. Data: 2009-12-15 17:37:21
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    > Jest gdziekolwiek napisane, ze nie moge sobie przykleic magnesem kartki z
    > miesiecznym zuzyciem?
    > Waldek

    weź sobie szczotkę + kubeł zimnej wody i wyszoruj ten brudny paskudny
    licznik, przecież nigdzie nie jest napisane że nie wolno :)

  • 36. Data: 2009-12-15 17:42:35
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    > A ja wlasnie nie jestem pewien czy z tylu czy z przodu, bo kazdemu mozna
    > zarzucic ze celowo licznik rozmagnesowal, czy telefon ulegl awarii z
    > powodu zalania ..

    ja mysle ze jest to obrona przed polaczkami cwaniaczkami, w niemczech i
    szwecji problem nielegalnego poboru energii nie istnieje

    skoro znajduja sie tacy cwaniacy jak "Waldek" to musimy placic wszyscy
    bo nic za darmo nie ma

  • 37. Data: 2009-12-15 17:50:16
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    > Czy to normalne?
    > Podobnie ZE, czy to normalne że ma możliwość wyceniania prognoz?

    nic nie stoi na przeszkodzie żebyś zadzwonił do ZE i podał stan do
    rozliczenia,
    kolejna sprawa to np ja mam ZANIŻONĄ prognozę i zamiast 2.500 w tym roku
    zużyłem już 3tys

  • 38. Data: 2009-12-15 21:13:06
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Ent" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nic nie stoi na przeszkodzie żebyś zadzwonił do ZE i podał stan do
    > rozliczenia,

    Taaa, i zgłosił licznik do reklamacji...

    > kolejna sprawa to np ja mam ZANIŻONĄ prognozę i zamiast 2.500 w tym roku
    > zużyłem już 3tys

    Ja też miałem zaniżoną w poprzednim okresie, teraz już sobie odbili.

    --
    Desoft

  • 39. Data: 2009-12-17 00:04:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Dec 2009 18:06:16 +0100, Desoft wrote:

> [...]
    >
    >http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mezczyzna-sk
    azany-bo-gonil-zlodziei,wid,11778003,wiadomosc_prasa

    No wiesz - slyszalo sie ze i w Ameryce zlodziej spadl z dachu i
    zasadzono mu odszkodowanie, bo dach byl zle zabezpieczony.
    Wysokie odszkodowanie, bo stracil mozliwosc dalszych kradziezy, a to
    bylo jego jedyne zrodlo utrzymania :-)

    J.