  • 11. Data: 2011-12-30 01:01:18
    Temat: Re: Przejazd do Rzymu i z powrotem - prośba o porady
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 30 Gru, 00:57, " Krzysztof" <g...@g...pl> wrote:
    > Luca <l...@g...com> napisa (a):

    > (...)
    >
    > Dzi kuj !

    Prego Signore, buon viaggio :)

  • 12. Data: 2011-12-30 01:13:28
    Od: " Krzysztof" <g...@g...pl>

    Luca <l...@g...com> napisał(a):

    > Prego Signore, buon viaggio :)

    Grazie 1000! :)

  • 13. Data: 2011-12-30 01:58:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2011 23:47:29 +0000 (UTC), Krzysztof napisał(a):

    > Planuję raczej wersję ekonomiczną, czyli śpiwór i na pace :)

    W styczniu ?

    To jest okolo 2000km, dasz rade w dwa dni z jednym noclegiem.

    > Jeżeli dobrze zrozumiałem, winietę trzeba kupować zarówno na Czechy jak i na
    > Słowację (a potem Austrię), ale chyba da się nie wjeżdżać na Słowację tylko za
    > Brnem skręcić na Wiedeń. Nie lepiej tak?

    niewiele gorzej, a moze i lepiej.

    uwazaj na wloskich autostradach - bilet na wjezdzie trzeba koniecznie
    odebrac, bo bez niego placi sie za cala autostrade.

    A samochodem po wenecjii ... oj, to zupelnie inna bajka :-)
    Nie da sie. Jest tylko kilka drog na parkingi, a dalej pieszo.
    Doczytalbym gdzies jak wysokie sa te parkingi...

    J.

  • 14. Data: 2011-12-30 04:18:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-30 00:47, Krzysztof pisze:

    > Jeżeli dobrze zrozumiałem, winietę trzeba kupować zarówno na Czechy jak i na
    > Słowację

    Nie trzeba na Czechy. Od Cieszyna walisz na Zilinę, a stamtąd non-stop
    autostradą do Bratysławy.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 15. Data: 2011-12-30 12:11:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" napisał w wiadomości

    >Nie trzeba na Czechy. Od Cieszyna walisz na Zilinę,

    tylko trzeba chyba pilnie uwazac zeby sie nie wpakowac w jakis kawalek
    platnej drogi ?

    > a stamtąd non-stop autostradą do Bratysławy.

    Tak nawiasem mowiac to google twierdzi ze przez Brno minute dluzej i
    10km krocej.
    a przez Mikulov to nawet 20km krocej.

    Pozostaje sprawdzic ceny winietek ... i ewentualnie w jedna strone
    jedna, w druga druga, i napisac na grupie :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-12-30 12:32:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Krzysztof" napisał w wiadomości grup

    >Przeprowadzka do .pl po 3 latach mieszkania w .it. Trochę gratów i
    >dwa koty
    >których Wizz nie wozi.

    Nie lepiej kupic we wloszech jakiegos dostawczaka, przyjechac do
    polski, sprzedac z zyskiem ?

    Albo odzalowac czesc gratow i kupic wiekszego kombiaka ?

    J.

  • 17. Data: 2011-12-30 14:02:47
    Od: " Krzysztof" <g...@g...pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie lepiej kupic we wloszech jakiegos dostawczaka, przyjechac do
    > polski, sprzedac z zyskiem ?

    A sprawdziłeś ile podobny samochód kosztuje we Włoszech, a ile w pl? Bo mi jak
    bym nie patrzył wychodzi, że włoskie są droższe. I do tego jeszcze opłaty
    związane ze sprowadzeniem...

    > Albo odzalowac czesc gratow i kupic wiekszego kombiaka ?

    Do wożenia rodziny miałem kupować Fiata Doblo, ale w firmie bardziej przyda
    się Sprinter. Zresztą i tak nie mój tylko brata. :)

    Pozdr
    Krzysztof

  • 18. Data: 2011-12-30 14:37:28
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-29 14:25, Krzysztof pisze:
    > Witam
    >
    > Pod koniec stycznia prawdopodobnie pojadę z północno - wschodniej Polski do
    > Rzymu i z powrotem. Kierowcą jestem niedzielnym, pojadę sam, a samochód to
    > dostawczy mercedes sprinter.

    Jak z północno - wschodniej Polski to moim zdaniem jedyna sensowna opcja
    to przez Niemcy. Nocleg w jakimś etapie albo f1 za 30euro i tyle.

    Cała trasa prowadzi dobrze utrzymanymi autostradami. Jedyne koszty
    dodatkowe to oczywiście włochy.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 19. Data: 2011-12-30 14:57:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup

    >Jak z północno - wschodniej Polski to moim zdaniem jedyna sensowna
    >opcja to przez Niemcy. Nocleg w jakimś etapie albo f1 za 30euro i
    >tyle.

    Wschodniej ? Wschodnia jest szeroka, ale generalnie jak dojedzie do
    Niemiec to dojedzie i do Czech/Slowacji.
    I bedzie kilkaset km blizej, a tez zaczna sie juz autostrady.

    Co innego z zachodniej, a w szczegolnosci ze Swinoujscia :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-12-30 15:02:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >Bo mi jak
    >bym nie patrzył wychodzi, że włoskie są droższe. I do tego jeszcze

    Cudow nie ma - to do nas sie samochody sprowadza z Wloch a nie
    odwrotnie.

    Tzn uzywane, bo nowe to faktycznie odwrotnie :-)

    J.