  • 1. Data: 2014-12-01 22:51:36
    Temat: Przegląd algorytmów pseudolosowych
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    NA githubie, po polsku, ludzi z Politechniki Wrocławskiej
    https://github.com/msoltysik/SelectedTopicsFromAlgeb
    ra

  • 2. Data: 2014-12-02 07:39:15
    Temat: Re: Przegląd algorytmów pseudolosowych
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-01 o 22:51, Borneq pisze:
    > NA githubie, po polsku, ludzi z Politechniki Wrocławskiej
    > https://github.com/msoltysik/SelectedTopicsFromAlgeb
    ra

    Patrzyłem na zestaw testów http://www.stat.fsu.edu/pub/diehard/
    skompilowawszy zarówno pod Visualem jak i GCC uruchamiałem do plików
    bits.01 i canada.bit i coś dziwnego - wszystkie testy zwracały mi p=0,
    gdzie p jest prawdopodobieństwem że ciąg jest losowy:
    "think that a p < .025 or p> .975 means that the RNG puts(has "failed
    the test at the .05 level" "